Stiv rygg...blarg!

monicabebe

Forumet er livet
Nå har jeg vært våken flere ganger om nettene på grunn av en stiv rygg....æsj altså!!

Vet at jeg MÅ trene for at dette skal bli bedre...Før jeg ble gravid trente jeg håndball tre ganger i uka. Men nå er sesongen over og vi trener bare en gang i uka...og ikke alltid det en gang. Ryggen min trives virkelig ikke med dette. Nå MÅ jeg trene mer...

Hvor skal jeg ta motivasjonen fra?

Oppmuntring trengs......og gjerne litt spark i rompa, sånn at jeg kommer igang!!

Klem, M

skulle gjerne hjelpe deg, men jeg sliter virkelig med motivasjonen selv... selv om jeg ikke drev noen organisert idrett før jeg ble gravid hadde jeg innarbeidet rutine for å gå lange turer flere ganger i uken.... har blitt dårlig til det det siste halvåret gitt...

Har vel ikke så mye motivasjon å gi bort jeg heller, eneste formen for trening jeg driver med nå om dagen er turer med hunden. Har fått så vondt i bekkenet at alt blir begrenset, og da mister jeg motivasjonen...

Burde vært en enkel oppskrift for ekstra motivasjon om dagen, for tror det er MANGE som trenger det[:)]

Jeg har motivasjon, men klarer ikke å trene. Får vondt i magen.

Jeg gjør en del strekkøvelser og yoga da, det hjelper ihvertfall på stiv rygg.
Litt styrkeøvelser går jo også.

Skal prøve å motivere meg jeg....MÅ bare!! Akkurat som om det å ligge våken på nettene med vond rygg ikke burde være motivasjon nok...hallo!! Rart at man kan bli så lat egentlig!!

Skal si fra hvis motivasjonen spruter etterhvert jeg!!

M

Ja, tur hjelper....kan vi ikke avtale en tur snart da...deilig å gå litt!

Klem, M

Jepp...neste uke...da kan jeg bare komme til deg etter jobben eller noe. Ikke langt fra veit du!

Klem, M

Tror både mandag og tirsdag passer jeg...vi ser an været litt også da!!

KLem, M

Jeg er veldig glad i hunder, så det går fint!! Gaya og jeg skal kose oss vi[:D] Koselig for meg å ha noen å gå sammen med...er ofte på tur alene, og det er så kjeeeedelig!

Klem, M

He, he...hadde han bare gått i bånd...da kunne jeg tatt han med veit du[:D]

Han gleder seg til å bli utekatt når vi flytter, men må holde seg inne fram til det!

M

Back
Topp