Stiv og støl (og det føles godt!).

CrazyBeautiful

Forumet er livet
VIP
etter å ha vært på trening (!) i dag. Jeg føler meg som et slakt. Det er vel positivt. :D Første time med personlig veiledning og tips og vink. Til og med testet bodyanalyse hvor en maskin leser kroppen og finner ut hvordan det står til. Det var noe bra og noe som ikke var så.. bra. Kom ekstra lyst og vilje, du skal ikke møte motstand! Noen andre som gasser på og er ved godt mot? :)
 
Så flink du er! :D jeg sliter skikkelig med å komme meg tilbake på trening...finner alltid en unnskyldning for ikke å dra, men tipper at jeg først kommer meg avgårde en gang så kommer lysten tilbake igjen ;)
 
Flinkis! : D
Jeg begynte å trene 3 ganger i uka før jul, og har stått på hver mandag, onsdag og lørdag siden. Er superduperkjempefornøyd så langt! : D Visste ikke at det kunne være så gøy å trene, jeg : )
Det er som regel de 3-4 første gangene som er skikkelig ORK, men så går det over til å bli moro, fordi du merker resultater : )
Jeg legger ut masse greier på bloggen min om trening, så du kan jo lese der, hvis du vil : )
Ellers liker jeg intervalltrening best, fordi 30 sekunder jobbing, 10 sekunder pause gjør at jeg tenker "herregud, jeg skal da klare 30 sekunder!!", hehe ; )

Ju go gøøøørl!
 
Tænk ju! Det var nå eller aldri, så da var det bare å hoppe i det. Jeg gleder meg faktisk til neste time, men skal begynne forsiktig. 2-3 ganger i uken ble anbefalt. Jeg skal svippe innom bloggen din, fisken. :) Bergenssnupper - hvis dere føler kallet, er det lov til å joine. ;)
 
Så du har personlig trener? Eller er du med på timer?
Betaler du mye for det i "bya" da? : ) Her er det hvertfall svindyrt!
 
E e på trening 2 ganger i uka med fysioterapeut som personlig trener, og ho bruk ikke å gi seg før e omtrent grøvla ut av treningslokalet... Så det blir fort 1-2 timer pr gang før ho si hade.

Heldigvis har e gratis trening enn så lenge pga bekkenet mitt, ellers har e ikke hatt råd t å trent på friskhuset. Det e svindyrt der!
 
fisken, jeg var hos personlig trener og fikk skreddersydd program til meg i en viss tid fremover, så skal vi se an underveis. Selve medlemsskapet koster enten 299,- eller 399,- per mnd, inkl. saltrening og gruppetimer.Eneste forskjellen er at man kan bare trene til kl 16:00 hvis man velger det billigste alternativet. Menneh, det ER gøy!
 
Back
Topp