Stiv nakke og verkende arm

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Jeg har fått så sinnsykt vondt i nakke/skulder, og det verker i hele venstre arm pga det.
Jeg holdt også på å svime av på jobb i dag.

Skal ringe osteopaten i morgen, men noen som har tips i mellomtiden?
Har smurt på ice-gel og tatt både diclofenac og paracet.

Vet ikke om noen flere tips dessverre, vil bare ønske deg god bedring! Høres ut som en betennelse av noe slag. Osteopaten klarer helt sikkert å hjelpe deg ganske raskt!

Vet ikke om noen flere tips dessverre, vil bare ønske deg god bedring! Høres ut som en betennelse av noe slag. Osteopaten klarer helt sikkert å hjelpe deg ganske raskt!
Takk for det :-)
Begynte å kjenne det på torsdag etter å ha løfta på et barn i en ugunstig stilling.
Vært greit i helga, men kom som kasta på meg i ettermiddag.

Lenge siden jeg har hatt så vondt noe sted i kroppen :-o
Var nesten bare barnemat å ha tatt ks i forhold til dette :-P

Takk for det :-)
Begynte å kjenne det på torsdag etter å ha løfta på et barn i en ugunstig stilling.
Vært greit i helga, men kom som kasta på meg i ettermiddag.

Lenge siden jeg har hatt så vondt noe sted i kroppen :-o
Var nesten bare barnemat å ha tatt ks i forhold til dette :-P
Usj av meg, det er så vondt!! Hadde frozen shoulder en gang, etter jeg falt ned en trapp. Da kunne jeg ikke løfte armen ut fra kroppen på nesten 18 mnd. Var heldigvis venstre skulder, så trengte ikke sykemelding eller noe. Men var så utrolig vondt og upraktisk!!

Får av og til låsninger ol i ryggen, og da hsr fysio sagt til meg det kan hjelpe å kjøle ned. Ikke finne på å ta en varm dusj/varmeflaske, men heller isposer eller lignende. Varmen gjør at det føles bedre der og da, men det gjør visst vondten verre på sikt. Så kanskje prøve å ta en pose erter pakka inn i et kjøkkenhåndkle? Kan kanskje lindre litt?

Usj av meg, det er så vondt!! Hadde frozen shoulder en gang, etter jeg falt ned en trapp. Da kunne jeg ikke løfte armen ut fra kroppen på nesten 18 mnd. Var heldigvis venstre skulder, så trengte ikke sykemelding eller noe. Men var så utrolig vondt og upraktisk!!

Får av og til låsninger ol i ryggen, og da hsr fysio sagt til meg det kan hjelpe å kjøle ned. Ikke finne på å ta en varm dusj/varmeflaske, men heller isposer eller lignende. Varmen gjør at det føles bedre der og da, men det gjør visst vondten verre på sikt. Så kanskje prøve å ta en pose erter pakka inn i et kjøkkenhåndkle? Kan kanskje lindre litt?
Er på en måte flaks det er venstre her og, men hjelper lite da jeg jobber i bhg :-P

Ja vet det med is. Spørs om jeg må ned i fryseren og se om vi har noe.. Ice-gelen har mista effekten..

Er på en måte flaks det er venstre her og, men hjelper lite da jeg jobber i bhg :-P

Ja vet det med is. Spørs om jeg må ned i fryseren og se om vi har noe.. Ice-gelen har mista effekten..
Håper du får sove litt iallefall, og at osteopaten kan ta deg inn tidlig i morra! God bedring!

Jepp, og kanskje en voltaren hvis du har og kan ta dem!
Diclofenac er det samme som voltaren ;-)
Så tror nok ikke jeg kan ta flere av dem nå i kveld...
Men kjennes litt bedre nå, så lurer på om jeg snart skal gå og legge meg og håpe på å få sove godt..

Diclofenac er det samme som voltaren ;-)
Så tror nok ikke jeg kan ta flere av dem nå i kveld...
Men kjennes litt bedre nå, så lurer på om jeg snart skal gå og legge meg og håpe på å få sove godt..
Aha, okay. :) gjør det! Så er det nok bedre i morra! :)

Ta paracet i lag med voltaren, varmepakning på om du har og tøye nakken.. Gjerne etter en gåtur der du har blitt godt varm. Rolige sirkelbevegelser med skuldrene for å øke sirkulasjonen. Og håper osteopaten hjelper!! God bedring!!

Back
Topp