Stiv i kropp og ledd

Førstegangs2017

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
Jeg skal til legen neste uke så jeg skal selvfølgelig nevne dette der, men lurer først og fremst på om dette er noe flere opplever [emoji4] jeg er så enormt stiv og verkende i hender og fingre. Ikke slik at det er store smerter, men det er veldig ubehagelig... i tillegg føler jeg meg stiv og støl i hele kroppen og i leddene. Er det andre som har d slik eller? Jeg er jo førstegangs så jeg har ikke peiling på hva som er normalt og ikke [emoji6] er nå 16+6.

Jeg føler meg også veldig stiv og støl i hele kroppen. Spesielt i ryggen og skulderbladområdet. Har ikke fått trent på kjempelenge, så håper det kan løsne litt ved å gjøre litt ryggøvelser :)

Jeg kjenner det også der [emoji4] har vært på styrketrening og gravidyoga denne uka så skulle trodd d ble bedre, men kjenner ingen bedring [emoji4] merkeligst med den stivheten i fingrene og hendene...

Veldig stiv i skuldrene! Merker også at noe er annerledes med hendene mine enn det pleier å være. De er gjerne litt stivere enn vanlig. De "sovner" i hvert fall veldig fort. Aner ikke om det er vanlig, jeg?

Back
Topp