stirring...

2725020070603

Glad i forumet
Mange sier de misliker at andre tar på magen deres... jeg for min del har ikke veldig mye imot akkurat det, hvertfall ikke fra de nærmeste. MEN når folk som vet jeg er gravid stirrer på magen blir jeg ekstremt ukomfortabel!! Det blikket som undersøker om de synes babymagen synes eller ei... kanskje er det spesielt ubehagelig nå fordi jeg er så oppblåst og føler meg mer feit enn gravid :p men likevel liker jeg at folk fortsatt ser meg i øynene fremfor i navlen!

Mange sier de misliker at andre tar på magen deres... jeg for min del har ikke veldig mye imot akkurat det, hvertfall ikke fra de nærmeste. MEN når folk som vet jeg er gravid stirrer på magen blir jeg ekstremt ukomfortabel!! Det blikket som undersøker om de synes babymagen synes eller ei... kanskje er det spesielt ubehagelig nå fordi jeg er så oppblåst og føler meg mer feit enn gravid :p men likevel liker jeg at folk fortsatt ser meg i øynene fremfor i navlen!

Haha, ja! Har opplevd akkurat det samme, der du ser at de vurderer "feit eller gravid? Hmm..tør jeg spørre?" og så bare ser de på magen :p

Kjenner at det ikke betyr noe. Sikkert fordi at med flere runder prøverør så har jeg gått så mye opp i vekt av alle medisinene og bivirkningene at jeg VET at jeg har endret utseendet. Det å godta å gå mye opp i vekt fra før jeg begynte på medisinene til ungen kommer, må jeg bare se på som en del av "kostnadene" med å få lov til å bli mamma til slutt. Jeg gjør det med glede, selv om det har vært en tung veg å gå. Jeg tenker ofte på hvor heldig jeg tross alt er, som er så rik og bor i et land hvor jeg har rettigheter som gjør at jeg har råd til å kunne få hjelp til å bli forelder. :flower

Jeg har enda til gode at folk kommer og tar på magen min da, men så lenge det er noen jeg kjenner litt , tror jeg det går helt fint. Sånt er vel gjort i nysgjerrighet og beste mening, så får ta det for det det er.

Kroppen min er blitt en bolig for en marsboer og alle tanker jeg hadde om kropp og fasong har rett og slett blåst bort. Bare å godta at det buler ut både her og der. Om folk tenker at jeg er tykk, gravid eller begge deler ( som jo er sant) så er det helt i orden. Kunne ikke brydd meg mindre, bare lykkelig jeg for at jeg skal ha barn :hello2

Skulle tro graviditet var uvanlig her I Norge sånn som enkelte stirrer av og til.... syns også det er ubehagelig å bli så beglodd av gud å hvermann... husker sist jeg gikk gravid, så kunne svigermor sitte I evigheter å nistirre på magen min når jeg var høygravid. Var visst fordi hun hadde så lyst å se den bevege seg.

Innser i dag at jeg ikke hadde opplevd ekstrem versjonen av mage-stirring før jeg møtte noen i familien til kjæresten min i går. Det var kun magefokus da de kom, og de tok på den da de skulle gi meg en klem!!
Ble helt satt ut:eek:

Kjenner meg igjen!!! Liker det heller ikkje så godt. Liker heller ikkje å bli tatt på magen, føler meg og meir tjukk enn gravid!

Folk har begynt å stirre på jobb nå. Liker det jeg, haha.. Da jeg først fortalte jeg var gravid var det bare masse kommentarer med "hvor er magen da??". Men nå er det gått over til stirring :p

Glad ingen tar på den da, det hadde vært ukomfortabelt!

Back
Topp