Stinn i magen..

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
..og lurer på om man kan ta avføringsmiddel/klyster når man er i første trimester eller kan det føre til SA?

unngå deti høyeste grad. kjøp en stor flaske lactulose på apotek og et sviskerr etc =)
lactulose en olje som smører tarmene og kremt....bæsjen....

unngå deti høyeste grad. kjøp en stor flaske lactulose på apotek og et sviskerr etc =)
Sier meg enig der (helsearbeider) det er mye bedre for magen din akkurt nå og den lille :)

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Fint og ha i bakhodet! :)

Ok, takk for hjelp !! :)

Kan man øke dosen for å få umiddelbar effekt? Er så ubehagelig, nesten vondt .. I tillegg ser jeg ut som jeg er halvveis i sv.skapet! Det er jo kjekt når jeg prøver å skjule graviditeten inntil videre :-/ not!

kan ta 30 ml daglig første tiden, så litt mindre etterhvert som man får systemet igang. det må nok gå igjennom systemet før det virker, men prøv svisker en hau med rosiner, lag sviskegrøt om så er. unngå mat som tetter, spess banan.
vet det er vondt og man føler sg full i dritt:S om du kan svinge litt på hofter, mageregionen og litt bøy og tøy så blir det mer bevegselse i tarmen..

Back
Topp