Stinn i magen, bare et lite spm..

jk81

Elsker forumet
Magen har vært så hard i dag, masse liv så ikke no galt, men har dere kjent det i forbinnelse med når dere har vært sliten og i litt labert og dårlig humør??
Er rett og slett sliten i magen siden den er stein hard og tundt å snu på seg.. [8|]

SÅnn har jeg hatt det i dag også. Litt rart og ubehagelig,men det gikk over når jeg la meg til rette på sofaen i stad.Men det kom etter en litt stressende dag med shopping[8D]

Sånn har magen vært her de siste dagene også...tegn på at den vokser kanskje?? Er skikkelig slitsomt iallefall..kjennes ut som huden skal sprekke [:'(]

Min er også sånn!! Igår var det skikkelig slitsomt, gjør jo ikke direkte vondt, men er ubehagelig at den er så hard...

ORIGINAL: jk81

Magen har vært så hard i dag, masse liv så ikke no galt, men har dere kjent det i forbinnelse med når dere har vært sliten og i litt labert og dårlig humør??
Er rett og slett sliten i magen siden den er stein hard og tundt å snu på seg.. [8|]

Den der må vi snakke om i morgen, jeg er sånn konstant når ting er dritt, dårlig form, trøtt osv

Back
Topp