stingene?

mille.

Gift med forumet
Hvor lang tid tar det før stingene forsvinner??

innom å snoker, hører til på født i februar, mine sting grodde helt etter 4 uker:) det er visst veldig forskjellig fra person til person;) men hvis du er flink til å dusje det og føne deg nedentil etterpå, så gror de bedre;) og grønnsåpe bad hjelper også på groinga;)

jeg fødte for 15 dager siden og jeg var nedover på sykehuset idag og fjernet noen sting jeg hadde, fordi de begynte å klø så fælt og de gnagde så ekkelt i underlivet, at det hele tiden var litt ekkelt å sitte på harde stoler osv, og jeg gikk lei[&:]

Så hvis du kommer til den 15.dagen og de fortsatt er der, og de irriterer deg, så ring nedover på barsel og hør om de kan fjerne de osv såframt at ting har grodd nedi der da[:D][:D]

Jeg måtte ikke sy denne gangen, men husker fra forrige gang at stingene grodde overraskende fort. Hadde sex uten antydning til smerter etter tre uker i hvertfall. [;)] (skulle ønske det var slik nå også, men nå blir jeg jo aaaaldri ferdig med den forbaska renselsen[:'(])

Mine sitter der fortsatt de... etter snart 5 uker... Bortsett fra ett som "datt ut" for noen dager siden; var plutselig en liten snor på papiet da jeg tørka meg, så ut som knuten hadde løsna eller no. Håper resten av stingene forsvinner snart også, strammer så ekkelt noen ganger...

kanskje jeg skal ta en titt nedi der?? [:-]
Er vel redd at det ser helt herjet ut der... hehe

men jeg sydde jo ikke så masse så det skal vel ikke være noe gale, bare min ville fantasi... [:D]

Jeg blei helt overraska over hvor normalt alt så ut jeg! Under en uke etter fødselen manna jeg meg opp til å ta en titt med speil... Hadde fått en liten blåveis der nede da, etter klippinga, men ellers var alt ganske velkjent!

Back
Topp