stinga???!!!

lillemolla

Gift med forumet
nå har det gått 3uker siden fødselen og jeg har fortsatt stingene inntakt.ringt på barsel og de sa det var helt normalt at de kunne vare så lenge..syns de begynner å bli ubehagelig.kjenner det strammer litt.har ikke kjent noen til de før.syns det klør litt også..noen andre som hadde sting så lenge etter fødselen??  renselsen vil jo aldri gi seg heller.borte en dag så tilbake en anna dag..grrrrr[:@]

Jepp!!! Her er et fortsatt sting!! over 4 uker siden fødsel nå.... Det strammer å stikker og det kjennes ut som om jeg har maur i underbuksa[:'(]
Renselsen er  heller ikke ferdig[:(]

Stinga mine var borte etter ca 3 uker, men renselsen hadde jeg fram til en uke siden.....[:'(]
Men nå er den borte!!!!! [:D] Gled dere!!

hei! mine sting har nettopp forsvunnet, og det er 6 uker siden...men jeg var skikkelig uheldig og fikk infeksjon fra sykehuset og har gått på pencilin i 3uker og da.. renselsen tror jeg er vekke, men tror kanskje jeg har fått mensen allerede..andre som har det?

Hvordan vet dere at stingene er borte?

tja.... hos meg så så jeg en tråd stikke ut litt men plutselig var den borte.. men de på utsisda forsvinner ganske fort.hvis du er sydd innover så kan det ta alt fra 2-5 uker før de forsvinner.tror bare at en "kjenner" det....

Det er HELT normalt.. Jeg hadde mine i 6 uker! Å mange som har de i 8!

Back
Topp