Stinga

JanneJenta78

Forumet er livet
Noen som vet når de er grodd sånn ca..og tråden har løst seg opp?
Kjennes litt "stramt" ut her til tider..kanskje JM har snurpa litt ekstra godt igjen [;)]

Jeg har kjent hvertfall 1 sting som fortsatt er der?! Trodde de skulle ut etter 2 uker[8|]
Så snilt av henne å snurpe litt ekstra da he he[:D]

Sorry detaljene her altså men jeg titta nedentil her om dagen. Kan ikke helt forklare hva som er anderledes men det så hvertfall litt anderledes ut? Ser alt helt 100% normalt ut hos dere?
Dt har ikke med at jg har revna eller noe for det gjorde jeg ikke. Men allikevel så er det et eller annet[8|]

Håper det! Fikk litt angst med det samme[:)] 

Jeg har sett at det ikke er helt som det var, men jeg syntes bare det virka litt større..hehe
Stinga mine er ikke grodd orgentlig og tråden er ikke løst opp.. (trur ikke det er ferdig grodd siden det svir litt og klør der)
Strammer her og av og til men det er i endene..

Så lurer jeg på om de har gått litt opp bak i endetarmen for så det kom noe blod på papiret etter jeg hadde hvert på do i går kveld...
(gett om det svei da..)

ORIGINAL: knerthen

Jeg har sett at det ikke er helt som det var, men jeg syntes bare det virka litt større..hehe
Stinga mine er ikke grodd orgentlig og tråden er ikke løst opp.. (trur ikke det er ferdig grodd siden det svir litt og klør der)

Så lurer jeg på om de har gått litt opp bak i endetarmen for så det kom noe blod på papiret etter jeg hadde hvert på do i går kveld...
(gett om det svei da..)

Huff! Høres ikke noe godt ut knerthen...

ORIGINAL: Sebastians`mamma

(gett om det svei da..)

Huff! Høres ikke noe godt ut knerthen...

men det blir litt bedre for hver dag.., så da gir det seg nok snart..
men hadde ikke klat det om jeg ikke hadde hatt grønnsåpe fra apoteket og smertestillende for det har hvert redningen min..hehe

Au, håpe det ikkje tar for lang tid før stinga forsvinne. Kvir meg til kver gang eg skal på do. Har ikkje turt å gjere store ting enda[&:] Får vel forstoppelse snart[:'(]

Rivna ikkje masse, men føle at eg er sydd MASSE. Men det er vel berre sånn det kjennest ut, har ikkje turt å sjå etter[&:][&:]

ORIGINAL: Munemor

Au, håpe det ikkje tar for lang tid før stinga forsvinne. Kvir meg til kver gang eg skal på do. Har ikkje turt å gjere store ting enda[&:] Får vel forstoppelse snart[:'(]

Rivna ikkje masse, men føle at eg er sydd MASSE. Men det er vel berre sånn det kjennest ut, har ikkje turt å sjå etter[&:][&:]

Da anbefaler jeg at du starter med laktulose for å gjøre det litt mykere og tar et lite klyster..
og sitt i grønnsåpevann 2 ganger om dagen.., det hjelper utrolig mye[;)] (sånn grønnsåpe fra apoteket)

Jeg fikk ikke lov å reise fra sykehuset føre jeg hadde hvert orgentlig på do jeg da..

Det er ikke vondt i det hele tatt, og jeg er sydd fra den ene enden til den andre og muskelen i endetarmen så jeg kunne ikke presse (så vidt jeg klarer å trykke litt nå og det gjelder begge tinga. kan derfor ikke holde meg heller..hehe

ORIGINAL: Munemor

Da anbefaler jeg at du starter med laktulose for å gjøre det litt mykere og tar et lite klyster..
og sitt i grønnsåpevann 2 ganger om dagen.., det hjelper utrolig mye[;)] (sånn grønnsåpe fra apoteket)

Jeg fikk ikke lov å reise fra sykehuset føre jeg hadde hvert orgentlig på do jeg da..

Det er ikke vondt i det hele tatt, og jeg er sydd fra den ene enden til den andre og muskelen i endetarmen så jeg kunne ikke presse (så vidt jeg klarer å trykke litt nå og det gjelder begge tinga. kan derfor ikke holde meg heller..hehe

Takk takk, det skal eg prøve

Back
Topp