Stinga, ekle detaljer..

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Stinga mine har jo grodd og slutta å gjøre vondt, men for en ukes tid siden begynte det å bli ømt igjen og det er hardt der jeg blei sydd..
Så har det kommet noe hvit nesten flytende ut fra der jeg blei sydd og det lukter vondt, samtidig blør jeg der jeg blei sydd i endetarmen..

Noen som har opplevd dette og har noen råd om hva jeg kan gjøre??

Skal til legen den 22 (forsinket 6 ukerskontroll) men det er ganske lenge til når det er ubehagelig å tørke seg etter toalett besøk og når jeg vasker meg...

jeg hadde ringt til sykehuset der jeg ble sydd og fortalt dem det, de har nok vært borti slikt og kan fremskyndte timen din eller berolige deg....

legen min hjelper ikke å ringe til å mase, men kan jo ringe på barsel kanskje, for de har nok hvert borti sånt før.. og de kan jo bare se i journalen hvem som sydde jeg vist jeg heller skal snakke med han..hmm[8|]

Men det er vel ikke så lenge til jeg får time hos han som sydde meg siden jeg skulle få time sånn at han kunne sjekke at alt var bra når det var grodd orgentlig..

høres ut som en innfeksjon, så da bør du ringe legen din og si du har fått en innfeksjon-da skal han ta deg inn rimelig fort!!

ORIGINAL: Nates Mamma

høres ut som en innfeksjon, så da bør du ringe legen din og si du har fått en innfeksjon-da skal han ta deg inn rimelig fort!!

trur du jeg kan ha fått det nå som det er grodd asså..[8|] 
Jeg får ta å ringe ned dit i morgen tidelig å høre om jeg kan få en tideligere time da, det er jo ingen der som tar telefonen så seint på dagen..

ORIGINAL: knerthen

Jeg får ta å ringe ned dit i morgen tidelig å høre om jeg kan få en tideligere time da, det er jo ingen der som tar telefonen så seint på dagen..

tror det kan oppstå "inni" på en måte etter det er grodd....høres i alle fall sånn ut. er det ikke bedre i morra ville jeg ringt!

ORIGINAL: knerthen

tror det kan oppstå "inni" på en måte etter det er grodd....høres i alle fall sånn ut. er det ikke bedre i morra ville jeg ringt!

Ja, det kan vel det for det trenger jo ikke å ha grodd orgentlig inni selv om det er grodd på utsiden..
Det er vel best å gjøre det da.. 

Kontakt sykehuset der du fødte, tror jeg. Lykke til

Back
Topp