Sting

Sistemann

Forelsket i forumet
dere som har sydd..hvor lang tid tok det før stingene løsna? Frøkna er nå 2,5 uker, men stingene sitter fortsatt..

Litt usikker på akkurat når de forsvant, men de er borte nå ihvertfall. 4 uker siden fødsel på søndag :)

Hos meg var de borte etter et par uker. Men ved første fødsel ble jeg sydd litt mer og da forsvant de aldri og legen min måtte fjerne dem på 6-ukerskontrollen.

Vet ikke, har ikke sjekka :p er straks 4 uker siden fødsel nå, merker i hvertfall ikke noe til dem, men har jeg igrunn ikke gjort heller. Legen får sjekke på 6 ukers kontrollen :p

Løsnet litt etter litt. Men alle var vel ikke borte før nærmere uke 5 :P

Jeg hadde bare et pyntesting utvendig, og det så jeg fortsatt etter 2 uker. Nå er hun 4 uker og jeg så det ikke sist jeg sjekket, mulig det var 5-6 dager siden, så ca 3 uker for min del. Har en del fler sting innvendig da, men har ikke kjent etter om de er igjen, lar gynekologen sjekke det på 6-ukerskontrollen :p

Hvordan ser dere at stingene har forsvunnet? Tør nesten ikke å se der nede.. synes det er litt skummelt.

Hvordan ser dere at stingene har forsvunnet? Tør nesten ikke å se der nede.. synes det er litt skummelt.
Jeg tok et speil og så der nede etter dusjen :) var forberedt på det verste, men det var ikke skummelt i det hele tatt. Men nå hadde jeg bare ett utvendig sting så det var ikke så mye som hadde skjedd egentlig. Man va litt "større" der nede da O.o

Back
Topp