Sting

Håp2016

Elsker forumet
Jeg klør så enormt mye der jeg har noen sting etter fødselen. Noen som har noe tips som funker mot kløen?
Holder på å bli gal her :p

Min hs tipset om å bløtlegge med bomull (ikke pads) dynket i grønnsåpevann og legge på i tjue min :) Jeg tipser om xylocain krem, den er lett bedøvende og kan kanskje lindre litt i perioder :)

Jeg har prøvd den kremen, men synes ikke den fungerer så bra.
Grønnsåpevann? Vanlig grønnsåpe?

Jeg har prøvd den kremen, men synes ikke den fungerer så bra.
Grønnsåpevann? Vanlig grønnsåpe?
Medisinsk grønnsåpe, fra apoteket :) Tror ikke du kan bruke sånn som du vasker gulvet med..

Jeg er førstegangsgravid og har overhodet ingen erfaring med dette, men jeg tenkte med en gang Hibitane (vaginal krem). Det er desinfiserende og veldig mildt.

Når hesten har sår eller infeksjoner (beklager sammenligningen forøvrig) så legger jeg omslag med Hibitane som han kan stå med over natta. Huden blir myk og fin samtidig som det er desinfiserende.

Kanskje du kan vete pads med det og ha et slags omslag en stund. Verdt et forsøk??

God bedring :)

Kan tenke meg det vil svi kraftig der nede om en bruker vanlig grønnsåpe :p
Jeg brukte vanlig grønnsåpe :) hadde ikke medisinsk og alt var stengt, man tager hva man haver osv ;) tok litt i bunn av en balje, fylte på vann så det skummet og var nok til å dekke det nødvendige når jeg satte meg ned. Sved absolutt ikke og funket som bare det ;)

Jeg brukte vanlig grønnsåpe :) hadde ikke medisinsk og alt var stengt, man tager hva man haver osv ;) tok litt i bunn av en balje, fylte på vann så det skummet og var nok til å dekke det nødvendige når jeg satte meg ned. Sved absolutt ikke og funket som bare det ;)
Vanlig orginal grønnsåpe som man vasker gulv med? Kan man bruke den bare for å vaske seg med også? :D føler meg så lite fresh når jeg ikke får brukt underlivssåpe... :p

Vanlig orginal grønnsåpe som man vasker gulv med? Kan man bruke den bare for å vaske seg med også? :D føler meg så lite fresh når jeg ikke får brukt underlivssåpe... :p
Brukte til og med den med furunål-lukt jeg altså :) er bare 5% parfyme og resten naturlig, både furunål og original funket bra ;) rengjør tydeligvis både parkett, tregulv og underliv de greiene der ;)

Brukte til og med den med furunål-lukt jeg altså :) er bare 5% parfyme og resten naturlig, både furunål og original funket bra ;) rengjør tydeligvis både parkett, tregulv og underliv de greiene der ;)
Da skal jeg prøve det! :D Herregud, skal bli himmelsk å få vasket seg ordentlig der nede!! Føler ikke jeg blir helt ren av å bare skylle med vann :p

Back
Topp