Sting som har gått opp..

Marihøne9

Glad i forumet
Begynte plutselig å blø ganske kraftig i går kveld, og hadde mer vondt enn vanlig. Jeg blødde ut et nattbind på 15 minutter, å det bare rant å rant! Ringte føden og fikk beskjed om å komme med en gang, etter noen vonde undersøkelser fant de ut at stingene på innsiden hadde gått opp.. der var det også et blodkar, så derfor blødde jeg så ekstremt! Måtte sy på nytt, og reiste rett hjem.

Har ligget våken i hele natt å vridd meg! Det svir såååånn!! Har noen tips til hva som hjelper? Er 5 dager siden fødsel nå, og har så lyst at formen skal begynne å bli bedre! Får vondt i mammahjerte når jeg ikke klarer å ta meg av dattera mi på 1,5 år..[emoji17]

Xylocainkrem og tramadol smertestilllere fikk jeg sist da jeg var sydd mye. Ring fastlegekontoret og få resept.

Skylte med en spruteflaske med utblandet medisinsk grønnsåpe da jeg dusjet.

Lå og ammet. Ikke sitt på badering det gjør alt verre for da blir understellet utsatt for press ned i ringen.

Uff, god bedring. Føler med deg.

Jeg har også sting som har gått opp. Var innom føden for å få sett på det, men ingenting de kunne gjøre såpass lenge i ettertid.
Stingene må ha gått opp dag 5 el 6. Jeg er nå på dag 9, og det blir gradvis bedre dag for dag, men svir noe forferdelig i perioder.

Lykke til og god bedring [emoji173]️

Jeg har også sting som har gått opp. Var innom føden for å få sett på det, men ingenting de kunne gjøre såpass lenge i ettertid.
Stingene må ha gått opp dag 5 el 6. Jeg er nå på dag 9, og det blir gradvis bedre dag for dag, men svir noe forferdelig i perioder.

Lykke til og god bedring [emoji173]️

Mine ville også ha grodd av seg selv, men på grunn av at det var et blodkar der så måtte de sy. De ville ikke ha sluttet å blø visst ikke[emoji849] jeg har fått smertestillende nå, så håper jeg slipper de smertene jeg hadde i natt alt vi damer må gjennom![emoji85]

Xylocainkrem og tramadol smertestilllere fikk jeg sist da jeg var sydd mye. Ring fastlegekontoret og få resept.

Skylte med en spruteflaske med utblandet medisinsk grønnsåpe da jeg dusjet.

Lå og ammet. Ikke sitt på badering det gjør alt verre for da blir understellet utsatt for press ned i ringen.

Uff, god bedring. Føler med deg.

Medisinsk grønnsåpe bruker jeg allerede, og det hjelper mye!! Jeg har fått smertestillende av føden nå, så får håpe det hjelper

Åååå stakkars deg! Jeg får vondt inni meg at du var så uheldig :( har desverre ikke gode råd, men ønsker deg god bedring og sender en god klem ❤

Back
Topp