• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

sting som går opp

mammen t daniel

Gift med forumet
var og trakk en visdomstann kirurgisk på torsdag og måtte sy et par sting i.o.m. at han hadde vært der med skalpellen sånn littegrann. skulle til tannlegen å fjerne stingene på torsdag som kommer, meeen, nå kjennes det ut som om stingene er i ferd med å løsne av seg selv her, så da er spørsmålet: gjør det noe eller bør jeg kontakte tannlegevakten i morgen tidlig? (ikke åpent der nå, pluss at jeg er alene med 3 åringen min)

Mitt sting skulle forsvinne av seg selv. Det løsnet, men siden jeg var såpass hoven, forsvant det inni en liten grop der tanna hadde stått. Fikk ikke taki det med pinsett engang! Det endte med at jeg måtte til tannlegen for å få henne til å pirke det ut for meg.

Fikk du beskjed om du ble sydd med selvoppløselig tråd?

ORIGINAL: blessa

Mitt sting skulle forsvinne av seg selv. Det løsnet, men siden jeg var såpass hoven, forsvant det inni en liten grop der tanna hadde stått. Fikk ikke taki det med pinsett engang! Det endte med at jeg måtte til tannlegen for å få henne til å pirke det ut for meg.

Fikk du beskjed om du ble sydd med selvoppløselig tråd?

skal tilbake og fjerne stingene torsdag som kommer, altså de skulle være der i en uke så tviler på at det er noe som forsvinner av seg selv

En uke hørtes lenge ut. Da jeg sydde (på en torsdag), kunne jeg ta ut stinget dersom det hadde løsnet på lørdag/søndag. Tror jeg ville ringt dem for sikkerhets skyld i morgen. Man slipper jo å betale når man ringer [;)]

Back
Topp