sting og blødning

L24

Glad i forumet
Det er snart 4 uker siden jeg fikk Patric og lurer på når stingene forsvinner.. de irrititerer meg noe så vanvittig.
Begynner også å bli dritt lei av å gå med bind... noen som har noen peiling på når blødningen gir seg???

Jordmora sa til mæi at hvis ikke stingene var borte etter ei uke så måtte æ kåmme innom dæm å klippe dæm, men mine forsvant ganske fort...ring jordmor å hør!

Blødninge kan man vist ha opptil 6 uke, men va åsså en jordmor som sa til mæ at viss æ enda blødde mye etter 10 daga burde æ ta kontakt, så d hadde æ jort om æ va dæ...

Takker for svar... får ringe å høre med de jeg da..

Jeg fikk beskjed om at stinga forsvant etter 2-3 uker, og mine er borte. Hvis du fortsatt har sting etter 4 uker ville jeg også tatt kontakt med lege/jordmor.
Blødningen kan fortsette den - opptil 6 uker er ikke uvanlig..... arrrghhh [:'(] - jeg blør fortsatt litt, ikke mye, men det er over 4 uker siden Vilde kom til verden... Får gnagsår av bindene..... [8|]

Ringte barsel nå og fikk beskjed om å komme inn så skulle de se på det..
Jeg også får gnagsår av de forbaska bindene.... blæ[:@]

ORIGINAL: L24

Ringte barsel nå og fikk beskjed om å komme inn så skulle de se på det..
Jeg også får gnagsår av de forbaska bindene.... blæ[:@]

lykke til! hater bind jeg og.. har heldigvis blødd såpass lite at det holdt med tynne truseinnlegg (etter en uke med nattbind!!!)

lei av å blød.. og bind er ubehagelig å gå med.. øsj.. [:'(]

Ja, samme her.. men vi kan jo ikke klage når vi har sluppet unna med bløing der nede siste 9 mnd da.. [;)] Selv om dette er litt pyton.

det har gått 3 uker med meg og mine er ikke borte heller.. måtte du fjerne dem ? kanskje ringe inn jeg å...

De skulle være borte etter 3 uker..
Jeg slapp å dra inn å fjerne de alikevel siden de forsvant av seg selv i helgen[:D]
I morgen skal jeg på hofte sjekk med Patric, håper han ikke har hofteleddsdysplasi som sin far... men det får vi hvertfall vite sikkert i morgen.

ja får håpe han ikke har det.. vært på kontroll med vesla i dag. lagt på seg over 800g på 3 uker [:D]

Du har min fulle støtte i å være lei blødningen... I mårra e det 5 uke siden æ fødte, men æ blør fremdeles... Gud det ska bli så godt å bli kvitt de bindan igjen!!!

Back
Topp