Sting/ligamentsmerter/strekking?

Sunny90

Flørter med forumet
i ettermiddag har jeg hatt ganske vonde smerter som kommer og går i siden nedenfor magen. Det er på høyre side, og kjennes ut som sting. Jeg blir svimmel når dette skjer, og det er vondt å ta utenpå magen der smertene er.
Noen som aner hva dette kan være? Blir ikke klok av det som står på nett om kynnere, ligamentsmerter osv.. blir jo litt bekymret :/

Kan du forklare de nærmere hvor de er? Er de i underlivet og føles ut som en nål som er veldig vond så er det ufarlig. Men forsto ikke helt hvor fu hadde vondt. De fleste forandringer og vondter er ufarlige, men vedvarer det og gjør det vindt veldig lenge(og ikke er luftsmerter) så ville jeg dratt til legen. Men husk vi kan få super smerter pga fordøyelsen vår nå også siden tarmene er ikke så glad i å bli flyttet og dyttet på.

Kan du forklare de nærmere hvor de er? Er de i underlivet og føles ut som en nål som er veldig vond så er det ufarlig. Men forsto ikke helt hvor fu hadde vondt. De fleste forandringer og vondter er ufarlige, men vedvarer det og gjør det vindt veldig lenge(og ikke er luftsmerter) så ville jeg dratt til legen. Men husk vi kan få super smerter pga fordøyelsen vår nå også siden tarmene er ikke så glad i å bli flyttet og dyttet på.
Rett under magen, på høyre side.. der som jeg tidligere kjente EL smerter.. kjennes ut som sting. Det har kommet og gått litt i dag.

Rett under magen, på høyre side.. der som jeg tidligere kjente EL smerter.. kjennes ut som sting. Det har kommet og gått litt i dag.
Jeg har en tommelregel, sier magefølelsen at jeg burde sjekke det så sjekket jeg det hos legen og om du føler at det er noe galt så gjør du det. Men har flere krampelignende eller stikk ved egglederne mine og i de områdene og tenker det er normalt så lenge det ikke blir for smertefullt, men lytt til deg selv om hva du tenker❤️

Jeg er plagt med denne nåla i underlivet... vet du hva det skyldes?

Jeg er plagt med denne nåla i underlivet... vet du hva det skyldes?
Jeg husker ikke fra sist, men ingwnting farlig, bare veldig ubehagelig. Jeg er selv veldig plaget denne gangen, fikk det bare noen ganger i tredje trimester sist, men nå av og på fra første.

Stikkende smerter på en av sidene nederst i magen som kommer og går er som regel ikke tegn på noe farlig! Både luftsmerter fra tarm og ligamentsmerter kan gi denne typen smerter :) Skulle du ha sterke (!!!) vedvarende smerter som bare øker på i intensitet er det noe annet.

Back
Topp