Sting i underlivet!

Hei jeg sniker litt i denne tråden fra november. Ble sydd for 1 uke siden, og de siste dagene har det begynt å gjøre SÅ vondt i stingene!! Andre som fikk det slik etter et par dager? Vondt å reise seg og gå, og å tisse svir som bare helvete. Har sittet litt i grønnsåpevann nå i tilfelle betennelse, men vet ikke om det bare er normalt med smerte når såret gror?

Jeg fikk også plutselig vondt, men gikk over like kjapt, regner med det er normalt :)

Godt mulig det har kommet mer sting etterpå, har igrunn ikke fulgt med den siste tida xD
Nei usj, da regner jeg med det var en del flere sting enn bare for "syns skyld". Jeg slapp blodoverføring, men i ettertid tenker jeg at jeg kanskje skulle hatt det da HB var nesten nede i 8 :s og at jeg var full av infeksjon og skit...

Min HB var nede på 5-tallet... men heldigvis ingen infeksjoner :)

Hvordan er det for dere å gjøre nr.2?:o

Var litt vondt i førstan, men pga antibiotikaen jeg gikk på var det ganske løst. Så gikk det ganske lang tid uten nr2, spiste lite og drakk lite. Når jeg da måtte på do var det kjempevondt og det kjentes ut som alt revna xD men begynte med den teen min og med den fikk jeg i meg masse vann og siden da har alt vært normalt :)

Var litt vondt i førstan, men pga antibiotikaen jeg gikk på var det ganske løst. Så gikk det ganske lang tid uten nr2, spiste lite og drakk lite. Når jeg da måtte på do var det kjempevondt og det kjentes ut som alt revna xD men begynte med den teen min og med den fikk jeg i meg masse vann og siden da har alt vært normalt :)
Ååååh! Heldig du er!! Om j kan si det x) her må j drikke laktulose å sheriproct... Au! Klarer såvidt å sitte etterpå x)

Jeg har ikke snøring på når mine falt ut:/ Har ikke sett eller kjent de etter fødselen :)

Back
Topp