Sting etter fødsel

Junibaby

Betatt av forumet
Når er det normalt at stinga skal falle ut? 3 uker siden fødsel i dag og alle stinga sitter i enda. Gjør fortsatt litt vondt også! Noen som vet?
 
Når er det normalt at stinga skal falle ut? 3 uker siden fødsel i dag og alle stinga sitter i enda. Gjør fortsatt litt vondt også! Noen som vet?

De sa 2-3 uker hos meg.
Lille er 3 uker idag og mine har nett falt ut. Men jeg var så opptatt av at deg skulle ligge mørk trå i bindet, men min trå var hvit.
Har lest en plass at de oppdaget svarte stingene i bindet;)
Men se etter med speil. Jeg tror kaanskje jeg har noen sting invendig igjen, vanskelig å se:p
 
Var det så lenge, ja? :p Kjedelig!

Jordmor sa noe om ti dager, men det var vel bare ubehaget det da?
 
Jeg fikk et par pyntesting og det ene stinget løsna 5 dager etter fødsel. Tror det er veldig individuelt når de løsner.
 
Ja veldig forskjellig. Tror noen har de i til 6 ukers kontrollen å må få de fjernet:p
Og ubehaget var værst når stingene strammet/grodde etter 10-12 dager. Nå når de løsnet gikk det over;)
 
Ja veldig forskjellig. Tror noen har de i til 6 ukers kontrollen å må få de fjernet:p
Og ubehaget var værst når stingene strammet/grodde etter 10-12 dager. Nå når de løsnet gikk det over;)
Håper ikke de sitter så lenge, har ikke 6-ukerskontroll før i starten av august :p
 
Husker så vondt det gjorde sist gang når jeg ble helt opphovnet i dagene etter fødsel og klarte ikke å løfte bena engang. Trodde det skulle være sånn. Men da jordmor sjekket meg kvelden før jeg skulle reise hjem og jeg fortalte, dette så var det visst ikke meningen at det skulle være så stramt. Hun syntes veldig synd på meg som hadde gått rundt sånn å ikke sagt i fra. For dette var noe kunne ordne på. Tror også dette var sånne tråder som skulle løsne av seg selv. Men er ikke helt sikker. Håper vertfall ikke du/ dere går rundt og har unødvendig vondt slik som jeg gjorde da.
 
Når er det normalt at stinga skal falle ut? 3 uker siden fødsel i dag og alle stinga sitter i enda. Gjør fortsatt litt vondt også! Noen som vet?

Hvis de plager deg kan du dra og få de fjernet :) de kan sitte litt lenge i. Sist fikk jeg de fjernet etter 2 uker. Ett hadde løsnet. Endelig kunne jeg gå vanlig igjen :p
 
Jeg fikk beskjed om at de skulle forsvinne av seg selv :) Glemte å spørre hvor lenge de er der...
 
Tror mine satt max 2 uker etter fødselen :)
 
Håper ikke de sitter så lenge, har ikke 6-ukerskontroll før i starten av august :p
Meine å ha lest at dine nok komme te å sitta litt lenger enn båre siden du blei sydd med anna tråd, men tvile på da e snakk om så mykje lenger :p
 
Meine å ha lest at dine nok komme te å sitta litt lenger enn båre siden du blei sydd med anna tråd, men tvile på da e snakk om så mykje lenger :p
Finner vel ut av det, ikke turt å sjekke meg selv nedentil enda :p aner ikke om stingene er innvendig eller hva heller. Må kanskje prøve å se en dag... redd for å bli traumatisert :p
 
Finner vel ut av det, ikke turt å sjekke meg selv nedentil enda :p aner ikke om stingene er innvendig eller hva heller. Må kanskje prøve å se en dag... redd for å bli traumatisert :p
Eg har ikkje sjekka mine heller og rekne da blir langt mindre traumatisk enn for deg! Men siden du måtte i narkose rekne eg med mesteparten av dine sting er innvendige så rekne med at synet som møte deg ikkje e så gale som du frykte! :)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Eg har ikkje sjekka mine heller og rekne da blir langt mindre traumatisk enn for deg! Men siden du måtte i narkose rekne eg med mesteparten av dine sting er innvendige så rekne med at synet som møte deg ikkje e så gale som du frykte! :)

Jeg måtte sjekke mine da de var så vonde at jeg holdt på å besvime om jeg rørte på meg! Var livredd for synet som skulle møte meg, men jeg kunne nesten ikke se de! Samboeren måtte også se siden jeg ikke klarte helt å få øye på de, og han sa også at det så helt vanlig ut, måtte leite faktisk! Jenta mi ble tatt med tang, så jeg ble klippet pluss at jeg rivnet litt.. Heldigvis var det ikke betennelse, var bare hoven, det gjorde at stingene ble veldig stramme
 
Back
Topp