Stine_h?

SillyDilly

Forumet er livet
hvor er henne? Har hun også byttet nick eller er hun borte?

Heter ikke hu Northerstar, eller noe sånt nå da?[:)] Ser henne en sjelden gang inne på generell.

ORIGINAL: Skrållan

Hun heter nothernstar nå ja.. LENGE siden hun var her! [&o]

Stemmer det! Lurer så fælt på hvordan det går med henne[&o]

Jeg og... 

me too!!

Det er meg ja[:)]

Næææmen, trodde dere hadde glemt meg jeg![:)]

Måtte slutte å være her en stund, Benjamin har vært laaangt etter de andre barna her inne i språk og dotrening osv så jeg følte det bare ble verre av å være her å se hvor mye deres barn kunne ( syns det er kjempebra at alle har klart seg så fin, ikke misforstå meg)[:)] Beklager.

Men nå er han begynt å snakke med setninger også tilogmed. Har fått vurdering fra PPT og han ligger på stadiet med en 2,5 åring. Men har god språkforståelse. Så med hjelp fra PPT skal dette gå fint tror jeg. Han er også begynt å tisse på potte hver morgen. Har tydligvis ikke likt å sitte på do men da han fikk potta gikk det bedre. Bruket fortsatt bleie men er likevel tørr på natta, det er jo flott. Han er blitt en blid gutt som elsker å sitte å perle, pusle puslespill eller tegne.

Henrik (minste opå 2 år nå) er et kapittel for seg selv. huff, han sliter jeg max med. Har time hos BUP til uka for utredning av hyperaktivitet. Absolutt ALT er en kamp med han. Hvert eneste skift, påkledning, avkledning, tannpuss ALT er en vill kamp. Helsesøstra så det til og med på gangen hans at han er et urolig barn, som hun kalte det.
Han snakker bare noen få ord, sier ikke mamma og pappa en gang. Det er fordi han ikke har tålmodighet å lære seg
det, han eier ikke konsentrasjon for å se i bok, høre på meg når jeg snakker eller når jeg prøve å si hva ting heter. Han driter rett å slett i det. Men er verdens herligste unge når han er blid å får gjøre som han selv vil. Er helt lik i barnehage også.

De har endelig fått full barnehageplass fra mandag av. så da går de fra 30 % til 100 %. DEILIG!

Silly: Gratulerer med baby i magen da, blir spennende med en til[:)]

Håper alle har det kjempebra! Selv i denne kulden...

hei du!

har ikke glemt deg nei, har tenkt på deg.

så bra dere får hjelp, ta i mot alt dere får. her er vi heller ikke helt ferdig med bleie, men endelig på god vei[;)] starta i fjor vår så ting gikk ikke helt etter planen kan du si[8D]

lykke til med alt[:)]

ORIGINAL: MaRtE:)

hei du!

har ikke glemt deg nei, har tenkt på deg.

så bra dere får hjelp, ta i mot alt dere får. her er vi heller ikke helt ferdig med bleie, men endelig på god vei[;)] starta i fjor vår så ting gikk ikke helt etter planen kan du si[8D]

lykke til med alt[:)]

Tusen takk[;)]

Lykke til til deg også[:)]

Der var du jo! [:D] glemt deg nei, vi glemmer jo ikke folk som hører til oss! [:D]

Godt å se dere har det bra, til tross for litt småtrøbbel her og der. Håper alt går seg til for deg snart, blir vel deilig med 100% bhg for gutta tenker jeg! [:)]

Klem!

Der var du jo! [:D] glemt deg nei, vi glemmer jo ikke folk som hører til oss! [:D]

Godt å se dere har det bra, til tross for litt småtrøbbel her og der. Håper alt går seg til for deg snart, blir vel deilig med 100% bhg for gutta tenker jeg! [:)]

Klem!

Takker så mye skrållan.

Vi har det bra ellers ja:) Ungene er friske og det er det viktigeste:)
Tror at ting blir mye bedre når de får komme 100 % i barnehagen å får brukt energi der og slipper kjede seg hjemme[:)]

Håper du og dine også har det bra[;)]

Der var du jo! Skjønner godt at du tok en liten pause, man kan fort bli litt "besatt" av hva som er normalt og ikke ikke når man sitter på et forum med så mange mennesker. Så bra han har blitt tørr på natta, det er jo det vanskeligste[:)][:)] Er mange som fortsatt bruker bleier, så det er vell noe de tar i sitt eget tempo! [:)]

Hipp hurra for full barnehageplass, blir nok deilig tenker jeg! Men jeg lurer - hvis Henrik får påvist hyperaktivitet hva er det de gjør fremover da? Behandling?

Hvordan går det med DEG da? Og gubben? Husker at han ikke alltid var like flink til å hjelpe til? Har det bedret seg? Godt å høre fra deg[:)][:)]

ORIGINAL: nothernstar

Klem!

Takker så mye skrållan.

Vi har det bra ellers ja:) Ungene er friske og det er det viktigeste:)
Tror at ting blir mye bedre når de får komme 100 % i barnehagen å får brukt energi der og slipper kjede seg hjemme[:)]

Håper du og dine også har det bra[;)]

ja, vi har det bra ja! [:)] ungene har vært syke i 2 uker nå da (først omgangen, så øyekatarr, så stygg hoste og feber), men nå er de på bedringens vei! [:)]

Koselig å høre fra deg Stine![:)] Og skjønner godt at du har en liten BV pause. Men vi glemmer deg ikke og det er bare å hilse på vet du. [;)]

ORIGINAL: SillyDilly

Der var du jo! Skjønner godt at du tok en liten pause, man kan fort bli litt "besatt" av hva som er normalt og ikke ikke når man sitter på et forum med så mange mennesker. Så bra han har blitt tørr på natta, det er jo det vanskeligste[:)][:)] Er mange som fortsatt bruker bleier, så det er vell noe de tar i sitt eget tempo! [:)]

Hipp hurra for full barnehageplass, blir nok deilig tenker jeg! Men jeg lurer - hvis Henrik får påvist hyperaktivitet hva er det de gjør fremover da? Behandling?

Hvordan går det med DEG da? Og gubben? Husker at han ikke alltid var like flink til å hjelpe til? Har det bedret seg? Godt å høre fra deg[:)][:)]

Søte SillyDilly[;)]

Så deilig med barnehageplass, og det blir nok spennende med noe annet å gjøre og tenke på noe
annet for en periode.
Leit å høre at du blir alene, men kan jo skjønne det også når mannen ikke er grei med deg!!
Masse lykke til med alt!!

Synes egentlig det er på sin plass at du blir alene jeg... misforstå meg rett, men du kan jo ikke leve i et sånt forhold Stine. Hjelper ikke at han kommer og hjelper til med kveldstellet for en gangs skyld etter å ha kjefta på deg, han skulle jo ikke ha kjefta på deg i det hele tatt! Han burde være takknemlig for at du gjør det du gjør. På meg virker det som om han bare tråkker deg ned i søla, og da har du det bedre alene. 

Synes egentlig det er på sin plass at du blir alene jeg... misforstå meg rett, men du kan jo ikke leve i et sånt forhold Stine. Hjelper ikke at han kommer og hjelper til med kveldstellet for en gangs skyld etter å ha kjefta på deg, han skulle jo ikke ha kjefta på deg i det hele tatt! Han burde være takknemlig for at du gjør det du gjør. På meg virker det som om han bare tråkker deg ned i søla, og da har du det bedre alene. 

Kunne ikke vært med enig! Han skal i mine øyne hjelpe med kveldstellet uansett han, ikke kun fordi han kjefter på deg først. Dette er hans unger og. Jeg hadde aldri funnet meg i dette, og det har jo vørt sånn lenge nå! Sett hardt mot hardt og be han skjerpe seg, eller gå!

ORIGINAL: nothernstar

ORIGINAL: SillyDilly

Søte SillyDilly[;)]

Åå jeg rakk ikke lese hva du hadde skrevet, men ut ifra hva de andre skriver så virker det som om han ikke helt gjør som han skal?[&o] Syntes du virker så selvsikker, og mye sterkere nå som 2 barnsmor, så håper du får all den styrken du trenger og lar han sitte igjen der alene!

Men vent litt, nå leste jeg igjen, blir du alene? Det er bedre å være på egne ben, enn å være alene i et forhold - tror jeg da[:)] Mye mer slitsomt når man i tillegg skal gå å irritere seg over at den man er sammen med ikke hjelper til!

Sender deg en stor klem![:)]

Back
Topp