SillyDilly
Forumet er livet
hvor er henne? Har hun også byttet nick eller er hun borte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Skrållan
Hun heter nothernstar nå ja.. LENGE siden hun var her! [&o]
ORIGINAL: MaRtE:)
hei du!
har ikke glemt deg nei, har tenkt på deg.
så bra dere får hjelp, ta i mot alt dere får. her er vi heller ikke helt ferdig med bleie, men endelig på god vei[;)] starta i fjor vår så ting gikk ikke helt etter planen kan du si[8D]
lykke til med alt[:)]
Der var du jo! [:D] glemt deg nei, vi glemmer jo ikke folk som hører til oss! [:D]
Godt å se dere har det bra, til tross for litt småtrøbbel her og der. Håper alt går seg til for deg snart, blir vel deilig med 100% bhg for gutta tenker jeg! [:)]
Klem!
ORIGINAL: nothernstar
Der var du jo! [:D] glemt deg nei, vi glemmer jo ikke folk som hører til oss! [:D]
Godt å se dere har det bra, til tross for litt småtrøbbel her og der. Håper alt går seg til for deg snart, blir vel deilig med 100% bhg for gutta tenker jeg! [:)]
Klem!
Takker så mye skrållan.
Vi har det bra ellers ja:) Ungene er friske og det er det viktigeste:)
Tror at ting blir mye bedre når de får komme 100 % i barnehagen å får brukt energi der og slipper kjede seg hjemme[:)]
Håper du og dine også har det bra[;)]
ORIGINAL: SillyDilly
Der var du jo! Skjønner godt at du tok en liten pause, man kan fort bli litt "besatt" av hva som er normalt og ikke ikke når man sitter på et forum med så mange mennesker. Så bra han har blitt tørr på natta, det er jo det vanskeligste[:)][:)] Er mange som fortsatt bruker bleier, så det er vell noe de tar i sitt eget tempo! [:)]
Hipp hurra for full barnehageplass, blir nok deilig tenker jeg! Men jeg lurer - hvis Henrik får påvist hyperaktivitet hva er det de gjør fremover da? Behandling?
Hvordan går det med DEG da? Og gubben? Husker at han ikke alltid var like flink til å hjelpe til? Har det bedret seg? Godt å høre fra deg[:)][:)]
Synes egentlig det er på sin plass at du blir alene jeg... misforstå meg rett, men du kan jo ikke leve i et sånt forhold Stine. Hjelper ikke at han kommer og hjelper til med kveldstellet for en gangs skyld etter å ha kjefta på deg, han skulle jo ikke ha kjefta på deg i det hele tatt! Han burde være takknemlig for at du gjør det du gjør. På meg virker det som om han bare tråkker deg ned i søla, og da har du det bedre alene.
ORIGINAL: nothernstar
ORIGINAL: SillyDilly
Der var du jo! Skjønner godt at du tok en liten pause, man kan fort bli litt "besatt" av hva som er normalt og ikke ikke når man sitter på et forum med så mange mennesker. Så bra han har blitt tørr på natta, det er jo det vanskeligste[:)][:)] Er mange som fortsatt bruker bleier, så det er vell noe de tar i sitt eget tempo! [:)]
Hipp hurra for full barnehageplass, blir nok deilig tenker jeg! Men jeg lurer - hvis Henrik får påvist hyperaktivitet hva er det de gjør fremover da? Behandling?
Hvordan går det med DEG da? Og gubben? Husker at han ikke alltid var like flink til å hjelpe til? Har det bedret seg? Godt å høre fra deg[:)][:)]
Søte SillyDilly[;)]