Stimulering

Masie

Betatt av forumet
Hei

Hva kjenner dere under stimuleringen?
Jeg går på puregon og menopur. Er på 11 dag nå og kjenner kun murringer, nesten som menssmerter. Burde jeg kjent mer?

Var på Ultralyd på fredag og det var kun 2 eggposer som var verdt å måle. Har økt dosen nå og ny ultralyd i morgen. Hadde håpet på å kjenne mer....

Er veldig trøtt og sliten da

Mye oppblåst og øm, uvel, kvalm og ikke i stand til å være på jobb, fikk kun ut to egg, så symptomer og antall egg er individuelt :)

Mye oppblåst og øm, uvel, kvalm og ikke i stand til å være på jobb, fikk kun ut to egg, så symptomer og antall egg er individuelt :)

Kun litt mensmurringer her...., kvalm innemellom og mye trøtt da. Skulle gjerne vært mer øm. Men får satse på at det er mer der enn det kjennes ut som :)

Ligger akkurat likt som deg, men de fant flere egg hos meg på fredagen. Ny ul i morgen og sannsynligvis el-sprøyte i morgen kveld.

Jeg kjenner litt murringer og kramper etter jeg setter sprøyten hver kveld. Og så er jeg veldig oppblåst.

Ligger akkurat likt som deg, men de fant flere egg hos meg på fredagen. Ny ul i morgen og sannsynligvis el-sprøyte i morgen kveld.

Jeg kjenner litt murringer og kramper etter jeg setter sprøyten hver kveld. Og så er jeg veldig oppblåst.

Hvor mange eggposer fant de hos deg på fredag ?
Håper mine to har vokst nok til at de vil at jeg skal sette EL sprøyta i morra:love2

Var det Porsgrunn du og holdt på ?

Hvor mange eggposer fant de hos deg på fredag ?
Håper mine to har vokst nok til at de vil at jeg skal sette EL sprøyta i morra:love2

Var det Porsgrunn du og holdt på ?

Ca 5 på hver side.
Er på Riksen :)
Håper vi får sette sprøyta altså! Utrolig spent og klar.

Ca 5 på hver side.
Er på Riksen :)
Håper vi får sette sprøyta altså! Utrolig spent og klar.

Det bør du vel da ?? Om de ikke var veldig små da? Hos meg fant de kun 1 pr side, begge var 11 cm. Og så var det noe smått, men ikke store nok til å måle :(

Skjønner du er spendt og klar !!! Det er jeg og :)

Jeg var på riksen v først ICSI i 2007, fikk en datter i 2008 ut av det forsøket :Heartpink

Ny ul på meg idag også!! De fant mange eggposer på meg sist, men de var veldig små visstnok.
Har igrunn ikke hatt noe særlig symptomer selv, litt murringer og vondt i korsryggen men det er veldig lite! Krysser fingrene for oss idag :D

Ny ul på meg idag også!! De fant mange eggposer på meg sist, men de var veldig små visstnok.
Har igrunn ikke hatt noe særlig symptomer selv, litt murringer og vondt i korsryggen men det er veldig lite! Krysser fingrene for oss idag :D

Da kjenner vi ca likt ;)

Masse lykke til :)

3 eggposer her 2 på 14 mm og 1 på 13 mm. Venter spendt på tlf fra Porsgrunn nå :)

Det bør du vel da ?? Om de ikke var veldig små da? Hos meg fant de kun 1 pr side, begge var 11 cm. Og så var det noe smått, men ikke store nok til å måle :(

Skjønner du er spendt og klar !!! Det er jeg og :)

Jeg var på riksen v først ICSI i 2007, fikk en datter i 2008 ut av det forsøket :Heartpink

De var på ca 12 mm på fredag, så regner med at de er store nok i dag :) skal inn på ul om noen timer.

Altfor spennende! Har de ringt enda?

Ja :)
Må på ny ultralyd på onsdagen, men de var ganske sikre på at det ble uttak på fredag :)

Du da????

Hvordan gikk det med deg?? :)

Ja :)
Må på ny ultralyd på onsdagen, men de var ganske sikre på at det ble uttak på fredag :)

Du da????
Blir uttak torsdag og innsett lørdag :)

Det gikk dårlig... Ikke noen stor forandring desverre :( De ringte fra Telemark og sa jeg måtte gå på nesespray og Menopur enda litt til. Øker døsen fra 125 til 225 frem til torsdag og ny ul på fredag.

Sykepleier var ganske sikker på at jeg endelig kunne få ta eggløsningssprøyta til helga, men tør ikke håpe noe nå, selvom nå MÅ det jo gå!! :) :)
Og du da? Kanskje innsett på fredag leste jeg? Så gøy :D

Back
Topp