Stimulering etter avbrutt forsøk

Kinelill

Betatt av forumet
Vi som prøver :)
Hei,

Jeg fikk beskjed i helgen om at ingen av mine 7 egg hadde klart seg... 1 befruktet, men det hadde sluttet å utvikle seg ganske raskt. Jeg sluttet dermed på progesteron etter to dager. Vet dere om jeg må vente en syklus før jeg kan starte ny stimulering, eller kan man gå 2 stimuleringer på rappen? Ut fra det hun sa på telefonen burde TR melde sin ankomst snart.
 
Akkurat det varierer fra klinikk til klinikk og offentlig til privat. Venter selv på avklaring om det samme, holder til hos hausken . Han har før sakt jeg ikke trenger vente .. så håper dt gjelder nå ved negativt forsøk også..

Men hør med klinikken du hører til
 
Jeg slapp å vente på Medicus men dessverre så hadde et par av folliklene fra første stimulering vokst seg til cyster av medisinene andre runden så den runden måtte avbrytes. Vet ikke om jeg rett og slett hadde uflaks eller om det forekommer oftere.
 
Klinikken jeg hører til praktiserer en ventesyklus før man kan starte opp igjen, men ser her inne at andre steder kan man starte rett på første syklus. Så vil tro det avhenger av klinikken din.
 
Her blir det ventesyklus. Akkurat nå tenker jeg det er helt okei, jeg trenger en liten pause mentalt
 
Back
Topp