Stimulering av brystvortene

jomfruen-82

Betatt av forumet
Det prøvde jeg på i går, og fikk sterke kynnere som bare det. Et lite tips nå som det nærmer seg termin for noen av oss(ikke meg enda[:(])

Hva gjør dere med brystvortene?? Knar og masserer??[8|] Sikkert dumt spørsmål..

Det høres så vondt ut, brystvortene mine har vært ømme gjennom hele svangerskapet jo!

"Ruller" brystvortene mellom fingrene og "napper" litt i dem. Men jeg lurer....hvor var den puta på foten???Husker ikke hva det stod i linken.

ORIGINAL: jomfruen-82

"Ruller" brystvortene mellom fingrene og "napper" litt i dem. Men jeg lurer....hvor var den puta på foten???Husker ikke hva det stod i linken.

Lurer på det samme ang den puta.. Finner den ikke jeg heller.. Noen som vet??!!Takkitakk[;)]

Hva skulle man gjort uten deg Chello?? Du er bare helmaks... Takkitakk[;)]

Nå har jeg massert brystvortene i 45 min,og har masse kynnere...klarer ikke lenger å kjenne livmorhalsen...???[;)][;)][;)]

Jeg og vil, men kan ikke akkuratt sitte her på jobben med brystene løst heller.. [;)][;)][8|]

He he veldig siden 99% rundt her er menn.. He he ser det for meg sitter å gnikker og gnur.. Ha ha ha.. Nei får ta det i kveld tror jeg.. [;)]

ORIGINAL: schnuppa

He he veldig siden 99% rundt her er menn.. He he ser det for meg sitter å gnikker og gnur.. Ha ha ha.. Nei får ta det i kveld tror jeg.. [;)]

*fnis* ......Fram med pattorna tenker vel gutta på jobben din...hihi..
*Beundringsværdig att du klarer en jobb nå* Flink jenta!!!

Klems

HIhi..måtte le av broren min her...jeg sa jeg hadde fått melkeproduksjon og da kom han : Ahh..frem med sjokoladepulver...Oboy!!

Han FORGUDER OBOY!

ORIGINAL: FirstTime

ORIGINAL: schnuppa

*fnis* ......Fram med pattorna tenker vel gutta på jobben din...hihi..
*Beundringsværdig att du klarer en jobb nå* Flink jenta!!!

Klems

He he ja gjør dem sikkert, men Nei ikke denne jenta..Her skal de holdes inne[;)]

Ja har denne uka igjen så er jeg ferdig å jobbe.. [:)] Tusen takk for ros, det gir meg litt mer motivasjon..

KLem

Back
Topp