Stillings% på jobb. *insp*

mita89

Elsker forumet
Inspirert av den fri i hverdagen tråden, så lurer jeg på hvor store stillinger dere har på jobb ?

Jeg har i fremtiden lyst og ha 80% jobb, en dag fri i uka.. [:)]

ORIGINAL: *LL*

Jeg har bare 20% fast, men tar så mange ekstravakter jeg kan.[:)]
Ender opp på alt mellom 50% og 80% på en mnd.

Hørtes deiligt ut!

Jeg har 100% (men er lærling da.. men jobber jo like mye bare for mindre penger) og synes det er tungt, krevende og tar mye av tida jeg kunne brukt på andre fornuftige ting! arh..

ORIGINAL: *LL*

Hva er du lærlig i forresten?
Lenge igjen?

Må være så kjipt å være lærling egentlig, som du sier - gjør jo samme jobben for mindre lønn[X(]

å være lærling er i grunnen flott! en får betalt for å ta utdannelse... mang yrker dette ikke er en mulighet.... noe å tenke på når en bannlyser den dårlige lønna[;)]

Er lærling i barn og ungdomsarbeider faget:) er ferdig des. 2011[:)]
I januar skal jeg over til skole/sfo.. og stiger litt mer i lønn..

Jobber 100%, men blir en del timer ekstra. Forrige uke endte jeg vel på 50 timer totalt.

Må forøvrig signere liseann. Nei, det er ikke fett betalt å være lærling, men man får faktisk betalt og slipper å slite med flere hundre tusen i studielån som skal nedbetales......

ORIGINAL: lemo

Jobber 100%, men blir en del timer ekstra. Forrige uke endte jeg vel på 50 timer totalt.

Må forøvrig signere liseann. Nei, det er ikke fett betalt å være lærling, men man får faktisk betalt og slipper å slite med flere hundre tusen i studielån som skal nedbetales......

nå ja... litt studielån blir det nå alikevel[;)] klarte å pådra meg 180000 selv med utbetalinger fra arbeidsgiver.... men hell yes! mye bedre med 180 enn 350[8D]

jeg er 100% student
og har i tillegg 65% jobb +++
Dvs, jeg jobber alltids mer enn det jeg har på timeplanen.

Jeg har 100% stilling..

Syntes og det er flott at noen får penger under læretiden..

Selv fikk jeg ikke en DRITT alle de timene jeg jobbet og slet i praksis under utdannelsen...

Jeg tok barn og ungdom teorien på kvelstid mens jeg var gravid (3fag)
Så søkte jeg meg inn som vanlig lærling i kommunen siden jeg fortsatt hadde rett på dette..
2 år. med første halvåret til 30% lønn, andre halvåret til 40%, neste til 50% og siste til 80% lønn..

Isteden for disse 2 åra, så kunne jeg jobber 5 år som assistent, men da tar det jo mye lengre tid!

Så for og bli fortest ferdig så tok jeg vanlig lærling gjennom 2 år, er jo fornøyd med dette, men når jeg jobber 100%, har Amalie hjemme på ettermiddagene, og en sambo som jobber endel overtid så kan det bli litt mye i perioder..

Jeg får ingen studielån for dette (foreløbig) men har en stor drøm om og ta førskolelærerutdanning.. så vi får see[;)]

Føler egentlig jeg er heldig nå som jeg tenker over dette med studielån da.. For det er jo "bare" disse to åra jeg har lite i lønn.. [:D]

Jeg jobber 80% og synes det er greit :-)

Jeg jobber 75% å synes d er akkurat passe;)eneste jeg er lei ev turnus arbeid,er på jakt etter dagtids arbeid å 0 helge vakter[:D][8D]

Jeg jobber ca 70%.
7 dager på 7 dager fri[:)]

Jobber 100%.

100 % turuns dag/kveld/ helg, så har fri en dag i uka.
Når gubben er på sjøen blir % litt mindre, vet ikke hvor mye enda.

85% har fri onsdagen men jobber annenhver lørdag da.[;)] Synest de er greit men kan fort bli litt mye...

Jeg jobber 100%.

80 % veldig bra, men tror det blir 100 etter jul..

100%

100% stilling! Er lærling som barn og ungdomsarbeider [;)]
Drømmen hadde selvsagt vært 80% stilling, men det kan jeg ikke nå!

Back
Topp