Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det noen stillinger dere merker at babyen sparker mere enn andre?????
Jeg merker det spesielt godt når Jeg sitter foran maskinen, Ofte når Jeg sitter I bilen og av og til foran TV'en.....
Hmmz..... [:D]
Ungen min sparker masse og ekstra mye når han er ute og kjører, når jeg spiser og på kvelden. Hvis jeg sitter litt framoverbøyd så virker det som om føttene er på vei ut av magen. he he.
Mitt lille nurk sparke nesten heile tida. Akkurat no bokse han i blæra og sparke i navelen. Av og te riste heile magen som en geleklump. Litt artig, men slitsomt når æ no vil sove..[;)]
Min baby sparker mest når jeg slapper av, spesielt etter jeg har lagt meg om kvelden, og om morgenen. Kjenner ikke så godt sparkene når jeg beveger meg selv, men det kan jo hende hun sparker da også
Min baby sparker mest når jeg slapper av, spesielt etter jeg har lagt meg om kvelden, og om morgenen. Kjenner ikke så godt sparkene når jeg beveger meg selv, men det kan jo hende hun sparker da også