Stillinger.. Hva liker dere?

sillivanilli

Elsker forumet
Har dere noen stillinger å anbefale meg?
Leste på en link jeg fikk av en kompis, men det var jo så avansetr at jeg skjønte det jo nesten ikke.. Myk og sterk måtte man nok å være.. [:D]

Jeg har spiral som stikker sambo [&:] (har vært hos lege, men den kan ikke klippes noe mer, den var allerede så kort [:@])
Det som fungerer for oss nå er misjonær og bakfra..  Om jeg sitter oppå stikker det, sakkars gutt..

Forslag til variasjon på de to? Gjerne link, eller illustrasjons bilder/tegninger.. [:D] 

Misjonær:
- At du ligger med bena strakt ut/flatt og samlet mens han er inni deg. Kan gi deg lettere orgasme om du er typen som får det lettere med bena samlet. Du kan fint bevege deg du også i den stillingen.
- Bena dine på skuldrene hans, enten i kryss, evt. at begge bena i kryss eller ikke kryss legges på den ene skulderen hans, for så den andre skulderen hans.
- Opp/ned-misjonær, altså d på toppen men liggende flatt over han med bena samlet.

Bakfra:
- At du ligger flatt i stedet for doggystyle, og beveger musklene dine.

Vel...det var det jeg kom på i farta...

Liker bakfra[8D] og vanlig misjonær,merker at etter jeg fikk ungene så ble sexen enda bedre[:D] dessverre ikke noen råd for deg[&:] går på pillene jeg se.... må nok bare prøve seg fram

ORIGINAL: ChrissyL

Vi har drevet på med en i det siste som er SKIKKELIG nice, (og som vi kan fortsette å bruke når magen begynner å bli i veien ved flere andre stillinger.

Den fungerer slik;

Du ligger på siden med det beinet neders mot madassen rett ned. Så setter mannen seg på kne over det nederste beinet (med sine bein et på hver side av ditt) sånn at han kommer inn i deg mens du ligger på siden. Og det øverste beinet ditt legger du der hvor det er mest behagelig for deg.
Så du ligger på en måte i stabilt sideleie (heter forresten nå BARE sideleie). Så man blir ikke akkurat den aktive part..

Men jeg anbefaler denne, hvis du forsto beskrivelsen da. Ble mye knot..

Å denne er kjempefin...brukte den stillingen en del når jeg var gravid, da kunne jeg se han og ta på han..uten at han må brette seg rundt magen. Kommer forresten veldig fint til også [;)]

Back
Topp