stilling ved sex?

Hansine Isabell

Flørter med forumet
Hei! Et dumt og flaut spørsmål kanskje.... Har stillingen når en ha sex noe å si for sjansen for å bli gravid? Noen steder står det bra med bakfra, andre steder misjonær...osv. Sæd cellene kommer vel dit de skal selv om en ligger på siden, bakfra også...? Hilsen ei med en mann med rygg problemer[:)]

Tror det er ganske så forskjellig etter hvor du leser, har lest at det er best med misjonær stillingen, så har jeg lest at det er best bakfra fordi det er dypest penetrering, så gjør det som passer dere best [:)] Men det er klart at hvis han får utløsningen mens dere ligger er jo egentlig det best, for da slipper du å røre sånn på deg etter dere er ferdige og da renner ikke så mye ut igjen med en gang! Hvertfall den erfaringen jeg har.

ORIGINAL: Hansine Isabell

Hei! Et dumt og flaut spørsmål kanskje.... Har stillingen når en ha sex noe å si for sjansen for å bli gravid? Noen steder står det bra med bakfra, andre steder misjonær...osv. Sæd cellene kommer vel dit de skal selv om en ligger på siden, bakfra også...? Hilsen ei med en mann med rygg problemer[:)]

Man kan bli gravid i alle stillinger[:)] Men tradisjonellt sa man at misjonær var den beste, og nå sier man at bakfra gjør at mannen tømmer seg lengst mulig inne. Vi har ikke hengt oss opp i at vi MÅ ha sex i noen spes stiling..

ORIGINAL: 27

ORIGINAL: Hansine Isabell

Man kan bli gravid i alle stillinger[:)] Men tradisjonellt sa man at misjonær var den beste, og nå sier man at bakfra gjør at mannen tømmer seg lengst mulig inne. Vi har ikke hengt oss opp i at vi MÅ ha sex i noen spes stiling..

ORIGINAL: snuppis30

Jeg tror ikke at det spiller noen stor rolle hvilken stilling dere har for å bli gravide [:)] Lykke til!

tror det viktigste er at du kommer samtidig eller rett før han, jeg. [:)]
Anbefaler selvfølgelig ikke f.x. stående, da mye renner ut da[;)]

Back
Topp