Stillhet i huset...

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
Sambo er dratt for å drikke ut broren min som skal gifte seg i juli, og mini på 3 år er levert til svigers for overnatting.. Da ligger alle forhold til rette for at jeg kan kose meg med eksamenslesing ;) Deilig med litt ro, men lei av lesing ;) Go helg jenter :)

Godt å høre at vi er flere i samme båt... Alt ligger tilrette for eksamenslesing her også, alt bortsett fra at det er så himla vanskelig å lukke alle åpne nettsider :( Puh... Lyke til med lesing og eksamen!!

Godt å høre at vi er flere i samme båt... Alt ligger tilrette for eksamenslesing her også, alt bortsett fra at det er så himla vanskelig å lukke alle åpne nettsider :( Puh... Lyke til med lesing og eksamen!!

Hehe,når man driver med eksamenslesing er jo ALT annet mer spennende :p Men kjenner at konsentrasjonen er betydelig verre når jeg nå er gravid enn til vanlig. Hjelper ikke akkurat på med svimmelhetsanfall og tretthet/ hodepine ut fra en annen verden ;) lykke til til deg også :)

Har siste avsluttende samleeksamen i videreutdanning i ledelse i helse og sosialtjenesten ;) Er sykepleier fra før, og satser på å kunne få meg en lederjobb for å slippe jobbe kveld/helg/helligdager ;)

God helg :) godt med litt ro når man skal lese ja! men fy så kjedelig :P

Lykke til med lesingen :) Unn deg en velfortjent pause etterpå ;) Og du.. det er lørdag i dag, kos deg med noe ekstra :D

Så kjekt at du fikk fred og ro for å lese da!
Les litt på intervall, kanskje det hjelper på konsentrasjonen/motivasjonen?
Masse lykke til med eksamen, hvis dette er siste er det jo straks over :)

Godt med litt fred og ro noen ganger, spesielt når man skal lese. God lesing og lykke til med eksamen.

Deilig med tomt hus av og til, selv om det er for eksamenslesningen ;) håper du fikk lest masse og hvilt deg i dag :)

Deilig med tomt hus av og til, selv om det er for eksamenslesningen ;) håper du fikk lest masse og hvilt deg i dag :)

Ble ihvertfall ferdig med notatene mine, så da er det "bare" å finlese på disse frem til fredag :) Uansett deilig med litt avlastning :)

Back
Topp