Stillesitting

Marthemor14_16

Elsker forumet
Septembermødre <3
♡Junigull 2016♡
Mailykke 2018
må vere noko av det verste som fins for bekkenet!!! Etter to dagar på skulebenken er bekkenet skikkelig kranglete... Er jammen glad eg har en jobb der eg e i bevegelse! ;) Har ikkje merka noko før dette så håpar det gir seg like fort som det kom!

Vondt å sitte for lenge ja.. Jeg var på en lang biltur i går. Fikk noe så grusomt vondt i høgre side. Og det er vondt fortsatt...!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sitte for lenge er ikke noe særlig.. men jeg får vondt av å bevege meg for mye også :/ 3dager på jobb og jeg er helt ødelagt... Jobber i butikk, gjør vondt gå rundt og sette på plass varer og gjør vondt å sitte lenge bare bak kassa... jaja, bare litt over 4mndr igjen :p

Ja det er grusomt å sitte i ro for lenge. Jeg er student, og jobber med siste innspurt av bacheloroppgaven min. Mye sitting om dagene, og det gjør vondt i bekkenet.

Ja eg er veldig glad eg berre er deltidsstudent og snart ferdig... Berre to eksamenar igjen!

Og prisa meg lykkelig for å ha en jobb der eg variera mellom å sitte og vere i bevegelse! :)

Så sykt vondt å komme seg opp av sofaen! Går sg til etter noen minutter, men tårene svir jo i øynene den første stunden. Ikke kan jeg bøye ryggen heller, må spre bena, gå ned på huk med helt rett rygg.
Skal til fysio på fredag, er faktisk slik at jeg gleder meg!

Uff ja.... Ikke kjent noe særlig på bekkenet jeg siden jeg for 1,5 mnd siden fikk knekt opp en låsning i korsryggen, men i helga har jeg hatt arbeideshelg og det inkluderer mage timer i bil,langkjøring og statisk sittestilling med høyrefoten på gassen og skal si det merkes.... :-p