Stiller mobilen seg selv?

[Hildemor]

Elsker forumet
Har forresten xperia mini fra SE. Tenkte å legge meg, så kom jeg på at vi skal jo stille klokka inatt..Stiller mobilen seg selv? Har hatt andre tlf som har gjort det, så har jeg stilt før jeg legger meg da, og tlf stiller seg selv, så blir det helt feil alikevel om morgenen[:D]

æ tænkt akkurat d samme no... æ har mini pro'n... e så fælt å våkne på mårra'n og ikke vit om mobil'n har stilt sæ eiller itj[8D]

Lurer på det samme... Har HTC Desire... Må ha på vekkerklokka, så det hadde jo vært greit å vite...

ORIGINAL: tuppa86

æ tænkt akkurat d samme no... æ har mini pro'n... e så fælt å våkne på mårra'n og ikke vit om mobil'n har stilt sæ eiller itj[8D]

Ja det er akkuratt det.. usikker hvert eneste år[&:] godt jeg har fri imorgen iallefall[:D]

ORIGINAL: PrinsessaMi

Lurer på det samme... Har HTC Desire... Må ha på vekkerklokka, så det hadde jo vært greit å vite...

Jeg har samme, og aldri stilt klokka på den....så satser på at den stiller seg selv [:)]

Da får vi bare se hvordan det går da,siden ingen vil svare[:D]
For nå er jeg så trøtt at jeg går og finner senga[:)]

ja,tror alle de "nye" mobilene stiller seg automatisk... I phonen gjør iallefall det [:)]

ORIGINAL: Zera

ja,tror alle de "nye" mobilene stiller seg automatisk... I phonen gjør iallefall det [:)]

Får satse på det[:)] Takk for svar[:)]

ORIGINAL: Sorland

ORIGINAL: PrinsessaMi

Jeg har samme, og aldri stilt klokka på den....så satser på at den stiller seg selv [:)]

Da lukker jeg øya og satser på at den ringer til riktig tid:)

stilt sæ ikke sjøl gitt...

min xperia x10 mini stilte seg selv :D

ORIGINAL: Trizia

koffer stilt itj MIN sæ da??![8D]

Min stiller seg selv!

ja!

Eg har en 4 år gammel sony ericsson og den stillte seg selv [:)]

Går nok an å endre innstilligene på telefonen.

ORIGINAL: eplemos

Går nok an å endre innstilligene på telefonen.

ja vil tru d.. men æ prøvd uten at d funka... [8D] Men siden dæm ainneran sin endra sæ så vil æ nok tru min og egentli KAINN d... hehe

Back
Topp