Stiller han opp for dere??

løvelykke

Forelsket i forumet
Mannen altså. Stiller han opp for deg når du er kvalm og dårlig? Viser han omsorg og medfølelse? Tar han ansvar for husarbeid og matlaging?

Ja det gjør han :)

Jepp, han er husmor og tar seg av storebror når jeg ikke orker. Og mamma kom med kjøttsuppe i dag siden jeg ikke får i meg noe særlig mat. Jeg syns selv at jeg er heldig som har både mannen og så mange andre rundt meg som hjelper til 

Ja =) Han tar seg av sønnen vår så jeg får slappet av, og kom hjem med en blomst og et nydelig kort i går så jeg er fornøyd =) Men det er jo mange mnd igjen så regner ikke med at alt er like rosenrødt gjennom hele svangerskapet. Og vi har jo en fra før så jeg vet at det er når babyen kommer at det virkelig er viktig at han stiller opp =)

Mannen min står rett opp av senga selvom han starter seint på skolen hvis jeg sier jeg er kvalm. Da er det rett opp av senga å fikse vann og kjeks til meg. Han er så flink :)

I tillegg er han kjempe flink til å ta litt lett på alle mine hormoner, og tuller det litt vekk når jeg snapper fort. Det gjør det veldig mye lettere å være sinna på han, for da blir han jo ikke lei seg eller sint :D

Ja, mannen min er også flink:) samme som før, lager mat hvis det trengs, hente datteren vår i bhage osv.

Ja:) Veldig god både dette og det forrige svangerskapet. Han gjør sjeldent ting av seg selv, men veldig flink til å følge mine krav:p

Han er helt topp:) gjør alt husarbeid,stryker meg over ryggen når jeg kaster opp,ringer for å spør om han kan kjøpe noe for meg,er tålmodig og passer godt på meg:) sånn var han forrige svangerskap også så var ikke i tvil om hva for en fantastisk mann jeg har valgt:)

Jepp! Har en mann som har blitt veldig flink til å stelle hjemme etter at jeg fikk streng beskjed om ro og hvile 

han er kjempeflink som han bruker å være - lar meg slappe av og tar seg av ungene mine, lager mat og kom hjem med 3 kataloger på barnevogner 2 dager etter positiv testemoticon

Ja til de grader,no er ikke jeg kvalm eller noe slikt,men inni hampen trøtt....

Er ikke i tvil om at han hadde stilt opp hvis jeg ga uttrykk for at jeg trengte det, men tror ikke han hadde skjønt det av seg sjøl sånn med det første. Jeg er heller ikke den flinkeste til å si fra. Foreløpig har det ikke vært noe behov heller, men jeg tar meg sjøl i å tenke at det hadde vært veldig hyggelig med en liten trøstende klapp på skuldra eller å få noe servert, når jeg er dårlig på kvelden - eller bare fordi jeg er gravid. Særlig etter å ha lest denne tråden :)

Jepp! verdens beste kjæreste :) jeg jobber en del netter, og når jeg våkner(gjerne i 16-17tiden da jeg er trøøøtt for tiden!) så har han laget middag til meg, ryddet i leiligheta og styrt! og dette etter han er ferdig på jobb, og FØR han drar på neste jobb. han er virkelig kjempegod :) har ikke laget en eneste middag siden vi fant ut at jeg er gravid, så jeg må si det er herlig :p hehe.. varer vel ikke hele svangerskapet, men er deilig at jeg får slappet ekstra av nå som jeg er kvalm hele døgnet, dødstrøtt og itillegg i full jobb. er rimelig skutt om dagene :p

Ja, han er verdens beste <3 og stiller opp og gjør hva han kan for at ting skal gå greit og at jeg skal ha det best mulig :) hjelper til med alt - så har ikke noe å klage på ;) er da en grunn til at det blir en tredje unge med sambo liksom :p verdens beste sambo og pappa :)>

Vi har ingen barn fra før, så alt e ganske nytt for oss... Men eg føle litt at mannen min ikje forstår ka eg går igjønå.. Som når eg seie eg har vont i ryggen elle e trøtt eller kvalmen så føler eg at han tror eg øvedrive for han tror ikje at man ska kjenne så mye i begynnelsen.. Føler liksom at han tror eg lyge te ann om alt.. Nogen så har noen tips te koss eg kan forklara han om ka så skjer, evt nogen gode nettsider for fedre? Blir masse krangling for eg blir lett sur når han ikje forstår koss eg har d:-p

Maibaby13 skrev:
Vi har ingen barn fra før, så alt e ganske nytt for oss... Men eg føle litt at mannen min ikje forstår ka eg går igjønå.. Som når eg seie eg har vont i ryggen elle e trøtt eller kvalmen så føler eg at han tror eg øvedrive for han tror ikje at man ska kjenne så mye i begynnelsen.. Føler liksom at han tror eg lyge te ann om alt.. Nogen så har noen tips te koss eg kan forklara han om ka så skjer, evt nogen gode nettsider for fedre? Blir masse krangling for eg blir lett sur når han ikje forstår koss eg har d:-p

Huff, skjønner godt du blir i dårlig humør av det. hva med å vise han hva som står på "min side" her inne på BV? til høyre kan du også trykke på "til mor og far" under "min graviditet". der står det mye om hva som skjer i kroppen, kanskje han skjønner litt mer da? :)
håper han innser at det ikke bare er tull ;)

Back
Topp