Stiller du opp på alle foreldremøter?

Ja.
Har ikke vært FAU enda.
 
Ja. Det skal MYE til for at jeg skal droppe det. Har sittet både som klassekontakt, nestleder og leder i FAU - jeg er ofte den som tar det på meg, når alle sitter og glaner ut i lufta. :knegg:
Ja jeg melder meg også etter noen minutters stillhet , eller når alle har samme unnskyldning om at de har det fir travelt til å bli med.
Derfor ble jeg grinete når vi fikk beskjed om at mannen også kunne bli valgt( var snakk om å trekke ett år)for det var han som var på møte og da talte det ikke at jeg hadde vært i to år fra før..
Da satt det 18 foreldre rundt som ikke hadde vært med i fau før ..
 
Vi stiller minst en av oss på alle møter ja. Foreløpig ikke meldt oss til fau o.l., men kan godt hende vi gjør det også etter hvert :)
 
Stiller på foreldremøter, ja. Irriterer meg mye over de som ikke gidder å engasjere deg og dukke opp på de møtene. For mange slappe foreldre der ute.
Er vara i fau.
 
Heldige dere som kan stille opp på foreldremøte hver gang. Skulle ønske de la foreldremøte i skoletiden slik at vi hadde mulighet til å stille opp også. På kvelden er jeg alene med 3 små barn, dagen har jeg i det minste barnevakt.
Dette året klarte jeg å være på 1 foreldremøte av 6.
Har vært i fau, har ikke hatt mulighet til å være klassekontakt for det er det kamp om å bli..
 
Jeg drar på alt, har også vært med 2 år i FAU på bhg. Melder meg nok til FAU igjen når alle tre har begynt på skolen.
 
Er et jeg foreløpig har gått glipp av. Men var høygravid, storebror syk og mannen jobbet sent. Men gjør det jeg kan for å få deltatt
 
Ja, har vel ikke gått glipp av et eneste møte på alle disse årene. Synes det både er interessant, informativt, sosialt og trivelig med foreldremøter
 
Back
Topp