Stilleleken?:)

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg tror jeg har hatt ett lite hormonutbrudd mot min kjære i dag, han har bare irritert meg helt grensløst i dag stakkars:p Og jeg vet jeg har vært urettferdig, og jeg har tenkt under utbruddene mine at nå er det noen hormoner som styrer, men jeg klarer ikke å stoppe. Hehe Så nå sitter vi på hver vår kant av sofaen, og leker stilleleken. Spennende å se hvem som bryter stillheten:) Jeg er ikke helt klar for å si unnskyld enda. Har dere andre gravide damer noen utbrudd i blandt? Hvordan går dere frem for å rett opp alt det dumme man sa?:)

Hahaha... her i huset har vi nok hatt noen runder med stilleleken ja :p Men som regel hvis jeg begynner med hormonbrølene mine, å mannen ikke blir sur pga det, så bekynner han å kitte meg. Han er flink til å avverge fighter. men de gangene har blir sur, er det nok jeg som kommer krypende å ber pent om unskyldning. det er jo tross alt jeg som er grunnen til at det blir slik :p som regel når jeg får roet meg, skjønner jeg at jeg har overreagert :)

Happygirl84 skrev:
Hehe.. Høres ut som en koselig fredagskveld ;)

Åssen gikk det idag forresten?

Joda, koselig her altså:p Du skjønner det var lissom der det hele begynte hehe, da min kjære mente jeg skulle holde meg hjemme, og han mente det ikke var noe stress å levere under frokosten, men det endte med at min samboer tok en kaffekopp til frokosten, men kom ikke før 0830 da og jeg holdt meg hjemme etter en elendig natt:)

June anette skrev:
Hahaha... her i huset har vi nok hatt noen runder med stilleleken ja :p Men som regel hvis jeg begynner med hormonbrølene mine, å mannen ikke blir sur pga det, så bekynner han å kitte meg. Han er flink til å avverge fighter. men de gangene har blir sur, er det nok jeg som kommer krypende å ber pent om unskyldning. det er jo tross alt jeg som er grunnen til at det blir slik :p som regel når jeg får roet meg, skjønner jeg at jeg har overreagert :)

Her begynner vi som regel å le når jeg setter igang. Men i dag gjorde vi vist ikke det:) Men jeg kjenner det latteren ligger litt løst nå, ser ut som det løser seg snart, for ser litt ut som min samboer snart begynner å le også:) Uff det er slitsomt å være gravid i blandt:)

Høres kjent ut! Har hatt en "sånn" dag her i dag også, huff, hater det, men er i dårlig form og hormonene løp litt løpsk, så da blei det kjeft og grin da
Stakkars mannen min kom hjem med mange nydelige roser (huff, har ikke engang telt de kom jeg på nå...) og planer om fin middag sammen. Jadda, hva med MINE veldig viktige planer, han kunne jo hørt med meg først Stakkars mann!

Så greit dere har det som ler av det :p Huff ja graviditet byr på utfordringer! men resultatet blir jo bestanding perfekt! :) en jordmor som sa " den som tror det er en dans på roser å være gravid, kommer fra en annen planet"

Frøken Muffin skrev:
Høres kjent ut! Har hatt en "sånn" dag her i dag også, huff, hater det, men er i dårlig form og hormonene løp litt løpsk, så da blei det kjeft og grin da
Stakkars mannen min kom hjem med mange nydelige roser (huff, har ikke engang telt de kom jeg på nå...) og planer om fin middag sammen. Jadda, hva med MINE veldig viktige planer, han kunne jo hørt med meg først Stakkars mann!

Haha... Stakkars mannfolka:p Kan ikke være bestandig så lett å være samme oss hormontroll heller;) Men godt vi ikke var de eneste i går, det har ordnet seg nå. Så får jeg prøve å holde hormonene litt i bånd neste gang;)

Back
Topp