Stille

Frk.Chicka

Forumet er livet
jo[8|]

Klokka er halv ni og ingen har skrevet noe ennå, så da måtte jeg bare gjøre det.
Hehe....

Trøtt som en dupp etter en ny natt med amming og grining.
Smålei hele opplegget...

Rydde hus og vaske litt til jeg skal ha Mary Kay møte i kveld.
Hva skal dere da?

ORIGINAL: heart86

hørtes ut som en slitsom natt[&:]

vi har akkurat stått opp, ikke så mange planer idag nei [:)]
skal vaske skjenken jeg skrudden sammen igår og flytte ting inn i den[:D]

Ha en fin dag[:)]

Å så gøy, der sa du noe!

Jeg har to bord som må monteres[;)]
Er egentlig treff i dag og da, men har ikke bil så blir ikke for min del[>:][&o]

E væll strengt tatt AILLTI stille hær for tia??[8D][&:]

I dag kjæm vænninna mi å ska kjør oss te legen[&:] Noah bynt me feber på mandagen og har d fortsatt.. ga febernedsettende ca 7 i går før'n la sæ (da hadd'n 39), våkna kl 3 av at'n va kokvarm og hadd 39.2 i feber.. paracet tok itj feber'n så ætter ein samtale me legevakta fekk æ beskjed om å gi 1 paracet te..da sovna'n eeendelig, men vart LITT mindre søvn enn vanlig ja!!
Og sia sambo e på heimevernsøvelse så har vi ikke bil, så da må vi få skyss te legekontoret me nånn som har barnesete i bil'n[;)]

Men sånn bortsett fra det ska æ lægg snuppen min for ein dupp no, også ordne mæ litt!!Rydd og ta imot besøk!![;)] Ska væll få kosa oss litt utenom d lægebesøket og[;)] HVIS vi får time da

Uff, håper dere klarer å kvitte dere med den nattmaten snart,
er ikke sundt i lengden det der [&:]

Her i huset skal det vaskes litt i dag, og prøve å få litt orden i klesskapet..
Ellers så tror jeg det blir en liten tur ut med akebrettet senere [:)]

Ha en strålende dag [:D][:D]

Høres ut som ei travel natt..

I dag skal jeg se etter nye møbler og maling [:)]
Vil pusse opp!!! Helst skulle det skjedd i går [:D]

God bedring med gutten din. Jenta vår har sovet i hele natt, sambo kom inn med henne kl.8. Da dro han på jobb. Nattamming har hun ikke fått siden før jul, avvenningen har egentlig gått av seg selv. Vi får barselgruppa på lunsj hit i dag vi, så det blir koslig

Ha en fin dag alle sammen

høres ut som forferdelige netter.... æsj! tror jeg har vært bortskjemt jeg, har ikke opplevd en slitsom natt enda [;)] *bank i bordet*

i dag kommer det megler på besøk hit, for å ta markedsverdi på huset, er veldig spent [;)]
så fram til hun kommer blir det litt siste shining på huset[;)]
etterpå skal jeg trille en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tur [;)]

ha en fin dag [:)]

Back
Topp