stille

MammatilAsk

Glad i forumet
husker fra forje forum med første man at det alltid var liv og om jeg var borte et min så var det alltid en ny tråd eller mange som hadde svart på det jeg hadde skrevet.. 
b
nå er det kankje 5 tråder på en dag.. hvor er alle sammen. dere må da ville prate om noe eller lure på noe om en er her inne.. 

dere som ikke skriver så mye, begynn å skriv noe eller svar på det dere ser. så det blir litt liv her.. 

kan starte jeg. 

Hva driver dere på med om dagen?(jobb, skole, sykmeld, sykehus) 

Jeg er her inne:) Har ikke vært flink de siste uken, men prøver å bli litt mer aktiv.
Jeg er endel sykemeldt om dagen, pga kynnere:/ Gleder meg veldig til oktober nå kjenner jeg. Få hilse på lillesøster i magen... Gleder meg utrolig til å få en liten baby igjen, selv om det sikkert kommer til å bli lite søvn osv de første uken;/ Det var i hvertfall slik med storebror... 

Ellers har jeg vært å handlet inn litt utstyr idag: tisselaken, laken til kurv osv:) Nesten ferdig med med det som må være klart, mangler bare å vaske og ordne hjemme:)

Jeg er en av di som er her inne å leser hva som blir skrevet, men skriver sjeldent selv.

Har termin 23 oktober, jobber nå fulltid i ett apotek men kjenner at det begynner å slite på ryggen og bekkenet. 

Ligger nok litt etter med alt som skal handles inn, men tenker hele tiden at det er lenge igjen. 

Jeg er her.... 

Jobber 50%, har bleieavvenning på 2åringen for tiden..... lov å prøve....

Sitter spent å venter på ny ultralyd siden første mann var så stor, Håper å slippe overtid denne gangen....

Jeg har prøvd å bli litt mer aktiv i det siste. Fordi jeg selv tenkte "det er så lite aktivitet", men jeg var jo slett ikke noe flinkere til å lage liv selv ;p MEN lov til å prøve nå!!

lolly87: Kjempebra at du har fått til å jobbe fullt så lenge, med tanke på at du sikkert står og går mye!!

Jeg er 50% sykemeldt - kvalme og oppkast som blir værre når jeg er i aktivitet. Og litt bekkenplager - men det er sånn at det går fint :)

Begynner å få ting i orden. Tror jeg har det meste på plass, men det er sannelig ikke lett å si med tanke på hvor mye som plutselig dukker opp som jeg tenker "oi, det har jeg ikke tenkt på". Heldigvis kan mye ordnes etter babyen er kommet og ;)

Er nok en av de som er inne og leser, men som sjelden tar initiativ til å lage emner selv :) Går for tiden hjemme 100% sykmeldt pga kynnere og vond rygg. Skulle egentlig ha startet mitt siste år på sykepleien i går, men da vi skulle starte 9 uker i praksis på kirurgisk avd. måtte jeg melde avbud. Dagene er lange, men det er mer enn nok å ta tak i her hjemme, Hehe :) Håper tiden fram mot fødselen går fort, jeg gleder meg helt enormt til å hilse på min førstefødte <3>

Heisann.. Jeg er hjemme om dagene og sliter med å få dagene til å gå. Kan ikke gjøre for mye aktivitet om dagene heller siden jeg har begynt å kjenne det i bekkenet. Prøver jo å få unna en del husarbeid, planen er å ta rom for rom. Skulle ønske jeg hadde en hobby akkurat nå..

Jeg er fortsatt litt innom her.

Jeg er som sagt på sykehuset, passer på lillegutt som ble født så altfor tidlig <3 

Lolly87: jeg har menstermin 23 oktober!:-) ul termin 25, men ettersom de er så tette så rekner jeg litt ifra begge, er jo bare en dag imellom :-) Jeg er 100% sykmeldt, har vært det siden 1 juli, ettersom jeg jobber i en privatbedrift hvor sjefen min er veldig hard å komme overens når det kommer til tilrettelegging for gravide... Ellers om dagene har jeg startet og vaske klærne til lillemor, å det er så koselig :-D Kjenner jeg starter å bli litt klar for at hun skal komme, noe som er veldig godt!:-)

hei! jeg er endelig inne igjen etter at det var joe galt med passordet mitt...Ble 100% sykemeldt idag og en uke fremover, så får vi se hva legen sier og gjør når jeg har time hos min egentlige fastlege neste onsdag(hun var på ferie så jeg fikk sykemelding av en aen til hun kommer tilbake). Jobber i skole/sfo + student, og merker at nå måtte jeg ha en pause fra jobb og bare konsentrere meg om å slappe av og ta vare på de hjemme. Etter en hel dag med over 180 barn kan jeg trygt si at jeg ble sliten, så sliten at jeg ikke orket annet enn å ligge på sofaen når jeg kom fra jobb. De hjemme betyr mer enn jobben, så den får vente.
De hjemme er altså min fantastiske samboer og min sønn (fra tidligere )på 11 år, fikk han en uke før jeg ble 17, så var rimelig ung den gang. Nå er det andre boller, føler meg voksen og endelig klar for å gi han en lillesøster :)

Back
Topp