Stille...

Veroniceen

Glad i forumet
De siste ukene synes jeg det er har blitt helt tomt her inne.. Har alle sluttet helt?

neida!! jeg er her inne en gang for dag cirka og sjekker :)

fortsett å legge ut ting og tang, så skal jeg svare :P hehe!! er ike på den facebokkgruppa..

Hvordan er det med Hedvig? :) Har hun lært seg å gå?

Even har de siste dagen fått helt dilla på å reise seg opp og gå. ikke mer enn 5-6 skritt av gangen, men det tar seg vel opp! :D

Ja, det er veldig stille her nå!

Husker glansdagene her inne på BV, det var tider det!!! Savner det!

Godt det er noen igjen! Jeg er heller ikke på face gruppa, ikke på den hemmelige heller. Liker meg egentlig best her jeg:)

Humletumle: Hedvig begynte å gå når hun var ti måneder så her er det full fart fra morgen til kveld. Vil bare ut å løpe og leke på lekeplassen vi har som nærmeste nabo! Neste uke er det barnehagestart og jeg kjenner jeg gruer meg litt, men vet vel innerst inne at det kommer til å gå veldig bra! Dere da? Barnehagestart snart??

Godt det er noen igjen! Jeg er heller ikke på face gruppa, ikke på den hemmelige heller. Liker meg egentlig best her jeg:)

Humletumle: Hedvig begynte å gå når hun var ti måneder så her er det full fart fra morgen til kveld. Vil bare ut å løpe og leke på lekeplassen vi har som nærmeste nabo! Neste uke er det barnehagestart og jeg kjenner jeg gruer meg litt, men vet vel innerst inne at det kommer til å gå veldig bra! Dere da? Barnehagestart snart??

Da var hun jaggu tidlig ute! :) gleder meg til han lærer seg å gå ordentlig, særlig siden han blir storebror om 6 uker :D

han begynner i barnehagen om 3 uker. Tror det kommer til å gå kjempe fint :)får så dårlig samvittighet de dagene han ikke har fådd lekt med nadre barn og baaaaare vært hjemme med mamman! :P Jeg har jo mulighet til å levere han sent og hente han tidlig, så det blir nok en myk start :) ..både for mor og barn. hehe :D
Jeg jobber selv i den b.hagen han begynner i, så jeg vet at det er kjempe fint der og mange gode voksne :)
Lykke til med b.hage starten :)

Humletumle: Så spennende med en liten krabat til og så deilig for deg å kjenne barnehagen så godt. Kanskje også litt bra for Even at du har permisjon også så han får vendt seg til barnehagen uten deg der hver dag?! Hedvig skal bare 50% hun da, siden jeg ikke jobber mer enn 30%. I morgen er det start! Dette blir spennende!

nå er d mange dager siden jeg har vært her inne.. :)

Hvordan gikk det med Hedvig i barnehagen?? :) er spent å høre :)

til helgen er det siste shopping av barnehageutstyr til Even. Blandede følelser som svirrer rundt i hodet mitt nå.
En annen fordel er jo at jeg kan ha han hjemme så mye jeg orker, siden jeg er hjemme. er mulig jeg får redusert plassen hans etter jul til 50%. Må se hvordan den nye lille babyen er før jeg tørr satse på bare 50% :P

Hedvig stor koser seg i barnehagen! Ikke en tåre når vi går og hun sover fint i egen seng der. Hun sover ikke like lenge som hun gjør hjemme enda, men det kommer seg nok etterhvert... Det er to til b.hagen som er født samme år som Hedvig så de kommer alle i klasse sammen når de blir så store. Det synes jeg er supert! 

Jeg er veldig fornøyd med alt der, de ansatte og plassen er super. 

Hvordan er det med graviditeten? Nå begynner det jo virkelig å nærme seg! Er veldig spent på veine! Gleder meg til å få høre hvordan det går med enda en liten i huset!

Blir nok en til på oss også etterhvert, men jeg vil ha ca. 3 år i mellom. Dessuten må jeg få meg fast jobb først. Orker ikke tanken på å gå hjemme så lenge uten noen inntekt igjen...

Hedvig stor koser seg i barnehagen! Ikke en tåre når vi går og hun sover fint i egen seng der. Hun sover ikke like lenge som hun gjør hjemme enda, men det kommer seg nok etterhvert... Det er to til b.hagen som er født samme år som Hedvig så de kommer alle i klasse sammen når de blir så store. Det synes jeg er supert! 

Jeg er veldig fornøyd med alt der, de ansatte og plassen er super. 

Hvordan er det med graviditeten? Nå begynner det jo virkelig å nærme seg! Er veldig spent på veine! Gleder meg til å få høre hvordan det går med enda en liten i huset!

Blir nok en til på oss også etterhvert, men jeg vil ha ca. 3 år i mellom. Dessuten må jeg få meg fast jobb først. Orker ikke tanken på å gå hjemme så lenge uten noen inntekt igjen...

titt tei! :) jeg vil ha liv i bv igjen!!

Så bra! Får håpe det er flere som er med!!

ja vi gjør hvertfall et forsøk ;)

Ja kan jo prøve. :)

jeg er her..har ikke hvert her på en stund, fordi jeg ikke trodde d var noen her..men logger gjerne på hverdag jeg

Er litt for stille enda syns jeg. emoticon

Jeg har vært litt for opptatt de siste kveldene, så har litt dårlig samvittighet for det... men hva skal vi finne på å prate om da månn tro??

Back
Topp