Lene1986 Forumet er livet 1 Feb 2011 #1 Må si det var uttrolig stille her inne i dag. Godt jeg snart skal på jobb å ikke trenger underholdning lenger.. [8D]
Må si det var uttrolig stille her inne i dag. Godt jeg snart skal på jobb å ikke trenger underholdning lenger.. [8D]
C chrichri Forumet er livet 1 Feb 2011 #3 [;)] d blir d blir[;)][;)] jeg får vel besøk i kveld da, så blir nok opptatt! uansett opptatt m grays!!!!!!
[;)] d blir d blir[;)][;)] jeg får vel besøk i kveld da, så blir nok opptatt! uansett opptatt m grays!!!!!!
Tjukkaaa Forumet er livet 1 Feb 2011 #4 Tjukka har fått energien sin tilbake og har ikke stoppet siden sist hun lagde tråd på bv, altså den hvor hun skryter av dagen sin[8D]. Så blir jeg nok utilgjengelig fra i ettermiddag av og til mandag siden jeg skal til tyskland[:D][:D][:D] Men jeg er fortsatt ikke borte [8D]
Tjukka har fått energien sin tilbake og har ikke stoppet siden sist hun lagde tråd på bv, altså den hvor hun skryter av dagen sin[8D]. Så blir jeg nok utilgjengelig fra i ettermiddag av og til mandag siden jeg skal til tyskland[:D][:D][:D] Men jeg er fortsatt ikke borte [8D]
V Vand Forumet er livet 1 Feb 2011 #5 Liker IKKE at tjukka reiser bort[8D][>:][:D] Er det noe liv i kveld tro????[:D][:D][:D]