Stille og rolig her inne

**AM**

Elsker forumet
Så stille og rolig det har vært her inne i helgen. Hva har okkupert dere i helgen da, jenter?

Her har det vært arbeidshelg, så energien har gått med til det...

Har sovet mye hehe ;) når jeg har vært våken har vi vært ute på ting med småen =)

Her har det vært julebord og kos med gutta mine i helgen. Så da blir det lite tid til BV da :)

Sovne tidlig begge kveldene, ellers fotoshott med mini igår og idag, vært på besøk hos min mor og spist julekaker. Ja, kost meg med familien min =) <3

syns i grunn dette forumet har vært stille og rolig hele tiden jeg hehehe, det virker som om det er en del som ikke skriver no særlig, men som bare er inne å titter liksom hehe :)

Men i helgen har jeg prøvd å kjøpe julegaver, og det ble med det...altså prøvinga, noe som gjør meg litt frustrert, for da må jeg kjøpe alle i morgen, og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe! til noen!!! hjelp!

Her har vi hatt bursdag igår og familie selskap nesten 2timer unna i dag.. Så vært lite tid på pcen :P

Her har hele helgen gått vekk i flytting:) Sånå er jeg temmelig oppbrukt kan vi vel si:s

Her gikk lørdagen  vekk i vanlige lørdags-ting shine opp huset, passe på en travel 1,5 år gutt og taco og film.

Natt til idag har eg hatt omgangsyka , så er ganske shabby  idag :-P

Jobb og familie! <3 >

familien, soving og dårlig. for ei kort oppsummert helg :P jaja, var iallefall bare en dårlig ting der :)))

Jeg har vært ganske lite innpå her for det har vært så mye skriving om spontanaborter og blødninger. Så jeg tenkte jeg skulle bli litt mer aktiv når 12 uker har passert.
Må bare spare meg litt for sånt. Da jeg synes det ble vanskelig og glede seg over den lille i magen, og ble engstelig for at ikke alt skulle være som "normalt"..

Men nå er det bare en uke igjen til det magiske tallet! :)

Ja jeg har hatt nattevaktshelg, hatt langveis besøk av mamma, mannen, lillebror og hunden, samt barnehelg(sambo sine to jenter) så her har det gått i 100!! :-)

I helga var vi i Bergen på Tre raske menn show og litt handel sammen med gode venner :)
Va kjempe kos det, men aller siste gong eg sette mine bein på båt igjen....¤dårlig delux¤
Hehe, turen opp måtte me ta buss et stykke, då båten va innstilt pga dårlig vår.
Men eg kan ikkje tru at været på turen heim var bedre... ;)

Utfordringen va jo å skjula graviditeten, og trur eg klarte det godt.
Lurte meg te å kjøpa ei alkoholfri drikk på polet, og ellers va eg jo ganske reisesjuke, så "orka" ikkje røyk elle smaka av dei andre ;)
Ingen spurde, så satse på eg rodde meg godt inn der... :)

sommerfugler85 skrev:
syns i grunn dette forumet har vært stille og rolig hele tiden jeg hehehe, det virker som om det er en del som ikke skriver no særlig, men som bare er inne å titter liksom hehe :)

Men i helgen har jeg prøvd å kjøpe julegaver, og det ble med det...altså prøvinga, noe som gjør meg litt frustrert, for da må jeg kjøpe alle i morgen, og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe! til noen!!! hjelp!

Jeg er nok en av disse snikerne:) Pleier å se innom i arbeidstida, så jeg er sjelden her lenge i gangen. Føler liksom jeg må jobbe litt innimellom også, det er vel det jeg får betalt for;) Og på kveldstid og i helgene, når jeg faktisk har tid til å sitte på nett, så pleier jeg å ende opp med å finne på noe annet.

Brukte også helga på julegavehandel, folk er jo helt ville for tiden! Jeg og samboeren hadde faktisk en ganske behagelig shopperunde, fant mange gaver uten å stresse. Startet handleturen ganske tidlig, og dro hjem da det begynte å bli ville tilstander. Riktignok blir opplevelsen litt ødelagt når man blir dyttet fram og tilbake av desperate middelaldrende damer som mener de har førsterett på hele kjøpesenteret. Men sånn bortsett fra det, var dette en av de bedre julehandlene vi har hatt.

Jeg må vel ærlig innrømme at jeg er en av dem som er mye inne og titter men ikke alltid vet helt hva jeg skal skrive...
Har brukt helgen på å få handlet en del julegaver vi og ellers brukt helgen med familiekos:) Merker jeg er ikke så veldig aktiv på data i helgene,da er det viktigere med familiekos<3

Jeg har vært borte fra BV i en uke, vært borte på jobb og hatt besøk i helgen. Om kveldene er jeg så trøtt så jeg sovner som regel på sofaen. Blir vel mer energi etterhvert håper jeg ;o)

Vi er også i gang med litt julegaver, mamma var her i helgen så da fikk vi bakt litt julekaker. Veldig koselig!

Eg har hatt det veldig travelt siste tiden. Hjelpt noken i familien med å vaska ut eit stort hus, dei skal flytta. Så har eg vaska leiligheten me skal leiga ut att, fekk vatn inn når det var flaum i sommar, no er leiligheten nesten heilt ferdig! Manglar berre litt småting, jammen godt!:)
Ellers har eg vaska huset vårt, og pynta til jul. I tillegg til at eg har vore med lillegutt:)

Har ikkje hatt tid til å vore på pc'n, så har berre snoka med mobilen her inne. Syns den er så ubehagelig å skrive med..

jeg er nok innom å sniker, men prøver å svare litt når jeg er innom også;) 

I helgen har det vært fullt opp; fredagen hadde jeg og guttungen hjemmedag, den fløy avgårde, bursdagsfeiring på lørdagen for ei i familien og på besøk hos ei venninne og typen på søndagen! - så i dag skal jeg INGEN verdens ting:)

Back
Topp