Stille klokken...og barnet...

Lyanna

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Febbisbebbis'18
Nå når vi skal stille klokken til helgen, hvordan gjør dere det med barna?

Lillemor har for sikkerhetsskyld begynt å våkne i 5-tiden igjen så vi ser ikke akkurat frem til at hun muligens starter dagen i 4-tiden i stedenfor fra søndag av...:eek:

Vi prøvde å begynne å legge henne et kvarter senere i går med plan om å legge henne enda et kvarter senere i dag, men har ikke håp om at det hjelper...:(
 
Her er det så opp å ned når han våkne, så orker ikke tenke på at klokka skal stilles. Blir sikkert like mye opp å ned da :p

Blir vel mye styr for mange småbarns foreldre et par uker fremover :(
 
Her er det så opp å ned når han våkne, så orker ikke tenke på at klokka skal stilles. Blir sikkert like mye opp å ned da :p

Blir vel mye styr for mange småbarns foreldre et par uker fremover :(
Her er det også mye opp og ned, og av tidligere erfaring så sover hun ikke nødvendigvis lenger om morgenen selv om hun legges senere på kvelden :(
 
Huff, hadde ikke tenkt på dette før nå. Holder akkurat med 2 matpauser ila natten her før kl07, men nå blir det nok en til fremover. Akkurat det jeg ønsker mest ;)
 
Her våkner han alltid tidligere enn vanlig når han legges senere enn vanlig. Men han sover heldigvis til klokken e ca 8 om morgenen så klokken 7 ekke så gale. Bare håper at det ikke tar altfor lang tid med tilvenningen på nye klokken. Kommer til å bli et par grinete dager tror eg :p
 
Huff det hadde jeg ikke tenkt på engang. Med eldste har vi tatt en halv time fredag og en halvtime lørdag og det har alltid gått fint. Får se hva vi gjør nå, skal på hytta til helgen også så...
 
Til og med sist var det vanskelig for storebror og da var han 2,5 år. Hver gang med han har det tatt 2-3 måneder! Å venne seg til det. Så når han endelig får rytmen, er det bare 3 måneder til neste gang
 
Huff, dilemma. :eek: Her hjelper det ikke å legge senere eller tidligere, han våkner tidlig uansett. :/ Skulle ønske klokken skulle stilles andre veien. :p
 
Huff, dilemma. :eek: Her hjelper det ikke å legge senere eller tidligere, han våkner tidlig uansett. :/ Skulle ønske klokken skulle stilles andre veien. :p
Eller at vi ikke stilte klokken i det hele tatt...:p
 
Stiller ikke klokken her vi er så ikke problem men når vi kom,er hjem er det derimot 7 t forskjell, hurra.... Or not.....
 
Elsker å stille klokka. Nå står ungene opp litt før 5 i stedet før litt før 6 :(
 
Det har gått helt dritt! Her står han nå opp mellom 04 og 05 !! Jeg er dau trøtt! Utålmodig og sur! Han derimot er i topp form :p
 
Det funket faktisk å drøye leggingen litt og litt i forkant her. Hun våkner fortsatt kl 5 da, men det ble i hvertfall ikke 4 :p
 
Det virker som det har gått seg til her nå. Han våkner halv 7 ca nå.
 
Han ble trøtte tidligere, men han reagerte ikke på morgningen. Her våkner han halv 8 som han alltid har gjort siden han ble født! :D:D:D:D
 
Back
Topp