stille klokka

aljoba

Glad i forumet
nå når vi skal stille klokka, skal dere "stille" barna etter klokka? [8D]   her starter vi kveldstelle kl 18.00, så når vi stiller klokka tenkte vi å stelle kl 19.00. altså ikke "stille" mini. hva skal dere?

d har eg ishe tenkt på en gong. men ke ti ska me stilla klokkå???

Ja når skal klokka stilles?

Kommer ikke til å gjøre noe annerledes enn ellers. Legger de som vanlig (kl 18 - 1830)..

ORIGINAL: Emilieprinsessåmi

d har eg ishe tenkt på en gong. men ke ti ska me stilla klokkå???

helga før eller påska, tror jeg [8D]

ORIGINAL: Vesla85

Ja når skal klokka stilles?

Kommer ikke til å gjøre noe annerledes enn ellers. Legger de som vanlig (kl 18 - 1830)..

mn "vil" de legge seg en time før? er de ikke våkne og opplagte da?  

vi stiller alltid klokka siste lørdagen i mars.

jeg har ikke tenkt å gjøre noe som helst med ungene.. aldri gjort det. de bruker et par dager på å omstille seg.. men så får det bra.

ORIGINAL: 3barnsmor*30

vi stiller alltid klokka siste lørdagen i mars.

jeg har ikke tenkt å gjøre noe som helst med ungene.. aldri gjort det. de bruker et par dager på å omstille seg.. men så får det bra.

hmm...nå ble jeg litt i tvil, på hva vi skal gjøre...tenkte jo i utgangspunkte og vente en time m stell, mn nå...hmmm [8|]

flere synnspunkter og/eller erfaringer?

Nå skal vi stille den 1 time fram, så da har det jo ikke såå mye å si for dagen etter.. Men da den skal tilbake, blir det jo morran 1 timer før.. Det er mere blæ[&:] He he. Jeg har aldri gjort noe i forhold til det. Som 3barnsmor*30 sier, så går det seg til igjen innen få dager.

kommer ikke til å gjørenoe anderledes. nårklokka er syv er det seng:)

Jeg håper å ikke "stille" snuppa!! For hun våker 5:30 hver morgen, og det kan veldig gjerne bli 6:30 [:)] Og det gjør ingenting om vi drøyer leggetiden litt, for nå er hun trøtt allerede kl 17:30...

Så håper hun kan gå på vintertid en stund til, men regner med at hun ganske fort stiller seg selv... Så da blir det vel opp kl 5:30 likevel [:o]

ORIGINAL: UneMi

sign

ORIGINAL: UneMi

Samme her!

Kommer ikke til å gjøre noe annerledes, det får gå som det går[:)]

ORIGINAL: *bobby*

Jeg håper å ikke "stille" snuppa!! For hun våker 5:30 hver morgen, og det kan veldig gjerne bli 6:30 [:)] Og det gjør ingenting om vi drøyer leggetiden litt, for nå er hun trøtt allerede kl 17:30...

Så håper hun kan gå på vintertid en stund til, men regner med at hun ganske fort stiller seg selv... Så da blir det vel opp kl 5:30 likevel [:o]

Vi har det likt her.. I det siste har snuppa våkna mellom kl 4 og 5 [&:] Men hun blir trøtt i 17:30 - 18.00 tiden og er som regel i seng rundt kl 18:30 - kan godt drøye det til 19 og sove lengre på morran [;)]

Reiser til Thailand rundt her, så blir nok tidsforvirr uansett[;)] Får han inn i nye rutiner når vi kommer hjem og da blir det nok leggetid etter det klokken er, ikke det den skulle ha vært.

Back
Topp