Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Morsom tid dHehe eg e her eg travle dager med ei på snart 8 mndr som har begynt å åle seg fremover og ska ha tak i alt som ikkje e lov! Hahaha
babyjente 27 Juli ♡
Sliten jeg og, og når jeg blir sliten blir jeg kvalm.. Må spise hele tiden for ikke å bli kvalm, og har lagt på meg 2kg denne lille uken. Men jeg har jo sluttet å snuse og det kan forklare litt også, må jo ha noe hele tiden noen andre som slutter med nikotin?Eg e her eg og! ;-) utroooolig sliten idag! Gjespa siden eg stod opp. Huff a meg. Hvilke symptomer har dere?
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg sovnet på sofaen etter middag i dag..Håpløst..Har siden dagen før pos test våknet mellom 06.15-06.30 å får ikke sovnet igjen så da må jeg bare stå opp..D var vel d første symptomet..Ellers er d en del murring, tidvis kvalm, oppblåst, begynner å få ømme pupper i dag..Ellers ikke mye foreløbig..Kunne egentlig tenkt meg mer bare for å få orntlig bekreftelse..Fare for at jeg angrer på den linjen der senereEg e her eg og! ;-) utroooolig sliten idag! Gjespa siden eg stod opp. Huff a meg. Hvilke symptomer har dere?
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg må slutte m røyken..Strever som pokker, men d må gåSliten jeg og, og når jeg blir sliten blir jeg kvalm.. Må spise hele tiden for ikke å bli kvalm, og har lagt på meg 2kg denne lille uken. Men jeg har jo sluttet å snuse og det kan forklare litt også, må jo ha noe hele tiden noen andre som slutter med nikotin?
Sent from my iPad using BV Forum
Godt vi er flere om å slutteHar en del å si d..Driver m siste pakken nå å da skal d være slutt..Kan ikke ha d liggende i hvertfall for da sprekker jegHva skal man finne på da man får lyst på tro?Må lage egen tråd på dette tror jegMen masse lykke til vertfall jeg er der med deg
Sent from my iPad using BV Forum