Stille inne her

samaha27

Elsker forumet
Synes d er stille inne her ennå..Får håpe d blir mer fart inne her snart:)Ser d er en del som begynner å få pos tester inne på vi som prøver så regner m d snur seg snart..Gøy å følge m på andre sine tester da man er testoman selv:p
 
Hehe ;) eg e her eg :D travle dager med ei på snart 8 mndr som har begynt å åle seg fremover og ska ha tak i alt som ikkje e lov! Hahaha

babyjente 27 Juli ♡
 
Ja håper det tar seg opp nå snart ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Eg e her eg og! ;-) utroooolig sliten idag! Gjespa siden eg stod opp. Huff a meg. Hvilke symptomer har dere?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eg e her eg og! ;-) utroooolig sliten idag! Gjespa siden eg stod opp. Huff a meg. Hvilke symptomer har dere?


Sent from my iPhone using BV Forum
Sliten jeg og, og når jeg blir sliten blir jeg kvalm.. Må spise hele tiden for ikke å bli kvalm, og har lagt på meg 2kg denne lille uken. Men jeg har jo sluttet å snuse og det kan forklare litt også, må jo ha noe hele tiden :p noen andre som slutter med nikotin?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Eg e her eg og! ;-) utroooolig sliten idag! Gjespa siden eg stod opp. Huff a meg. Hvilke symptomer har dere?


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg sovnet på sofaen etter middag i dag..Håpløst..Har siden dagen før pos test våknet mellom 06.15-06.30 å får ikke sovnet igjen så da må jeg bare stå opp..D var vel d første symptomet..Ellers er d en del murring, tidvis kvalm, oppblåst, begynner å få ømme pupper i dag..Ellers ikke mye foreløbig..Kunne egentlig tenkt meg mer bare for å få orntlig bekreftelse..Fare for at jeg angrer på den linjen der senere:p
 
Sliten jeg og, og når jeg blir sliten blir jeg kvalm.. Må spise hele tiden for ikke å bli kvalm, og har lagt på meg 2kg denne lille uken. Men jeg har jo sluttet å snuse og det kan forklare litt også, må jo ha noe hele tiden :p noen andre som slutter med nikotin?


Sent from my iPad using BV Forum
Jeg må slutte m røyken..Strever som pokker, men d må gå
 
Kunne faktisk ønska jeg røyka isteden, for den røyklukten gjør meg steinkvalm nå..Da hadde det nok vært enklere å slutte for meg vertfall ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Men masse lykke til vertfall :p jeg er der med deg ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Men masse lykke til vertfall :p jeg er der med deg ;)


Sent from my iPad using BV Forum
Godt vi er flere om å slutte:)Har en del å si d..Driver m siste pakken nå å da skal d være slutt..Kan ikke ha d liggende i hvertfall for da sprekker jeg:pHva skal man finne på da man får lyst på tro?Må lage egen tråd på dette tror jeg:)
 
alt for stille ja, men snart går nok skravla som bare det!!! jeg kalrte jo å gnåle ut av meg over 11000innlegg i 2008/2009 når jeg ventet mini og var her inne,haha
 
Hehe, vi får bare sette standarden.. :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg er endelig her *tørr hun viske stille* og håper jeg blir hele løpet ut :)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
 
Back
Topp