Stille her???

Tine_mor

Elsker forumet
Synes det har blitt mye mer "kjedelig" om eg får si det sånn,etter alle startet msn chatt! Hva sier dere? Eg vil ha det tilbake til sånn det var[:(] At alle er her inne og prater,mye gøyere slik[:D]

Klem en som savner folkene[:)]

Hei hei[:)]

Det nok kanskje litt stille her ja, vi får prøve å endre litt på det da[:)]

Men det er ikke så mye action på msn heller.

Så det kan jo hende det er andre ting som opptar folk om dagen[:)]

Enig med du!

Ikke fulgt med så lenge, men liker å være våken på kvelden og nette. Er det mer liv i helgene, eller til andre tider på døgnet?

Ja, kult!! Kleopatra; jeg venter i spenning!![:)]

Hvordan får man kjapp oversikt over hvor det er mest liv / våkne sjeler, noen tips fra garvede babyverden-nettere?

Hehe,bra du kan lage liv[:D] Synes bare det er blitt mer stille enn hva det var for bare to uker siden! Hvor er folkene? Savner nesten bast sine rare innlegg,og alle spørsmålene fra folk[:(] gledet meg alltid når eg kom heim fra jobb,fordi eg skulle inn på babyverden. Men ikke så mye nå lengre[:(]

Ja du vet jeg sliter med den henge klitten men den stivner når du kommer inn på forumet, liv i trusa da ja

??

okey.. bare lurte[:)]

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Kleopatra

Ja, uff.
Ømt tema for deg dette..Sorry snuppa mi for jeg tok det opp.
Masse*kosibos*[;)]

Tror det er overdoser av den kosingen din som har gjort at den henger[:'(]

Øh..?

Jeg som trodde du likte masse kose boser i overdoser.*snufs*[:(][:(]

Trodde du visste at overdoser var farlig uansett, og jeg vil aldri bli den samme igjen.
Det er jo ikke som om jeg kan trene den opp igjen heller[:@]

Føler med deg.[:(]
Trene den opp blir vell litt vanskelig, vil jeg tro.
Har du fulgt rådet til Jolanta, det med teipen?

Ja men det er så jævlig vondt når jeg må dra av den super teipen som har limt seg inn i klitten, må jo dusjen den innimellom da.
Og npr du koset meg ihjel kunne du jo tatt begge sider,nå er den jo skakk[:@]

Skulle vært Hø??.. Hehe.. Driver bare å lurer litt... er så trøtt nå at jeg ikke vet hva jeg lurer på engang... Hehe

Har prøvd å knyte den men da fikk jeg en sånn blåknute og sleit noe jævli med å knyte den opp igjen. Skal ikke gjøre det mer nei, ellers har jeg vurdert å stifte den fast, men dette hadde ikke vært et problem hadde du kunne holde kosingen til det normale istedenfor konstante overdoser[:'(][:(]

Back
Topp