Stille her..

AinaPaina

September 2013 <3
Hva driver dere med denne fredagskveld? :) Her gikk nettop strømmen gitt..

Vi har kjøpt imac i ettermiddag, så kaill'n sitter og er helt borte hahaha :D vet hvor han blir fremover ;) jg ser idol (henger litt etter pga pausing på get..)

har akuratt sett idol og nå skal jeg se the vampire diaries. Kjedelig når stømmen går men er jo litt koselig å tenne lys rundt i hjemmet :)

Har sett Idol, spist alt for mye popcorn *buuuuurp* og irritert meg over dotten i øret :smiley-angry019 Anbefaler ingen å vente med å oppsøke lege til bihulebetennelsen har eglet på seg ørebetennels, stiv kjeve og vond nakke :P Lær av hun som aldri skal ta ting seriøst når det gjelder seg selv :dance018

Vi har kjøpt imac i ettermiddag, så kaill'n sitter og er helt borte hahaha :D vet hvor han blir fremover ;) jg ser idol (henger litt etter pga pausing på get..)
Vet alt om den transen ;) satt ganske klistret her og til å begynne med!

J
har akuratt sett idol og nå skal jeg se the vampire diaries. Kjedelig når stømmen går men er jo litt koselig å tenne lys rundt i hjemmet :)
Ja, det varte ikke så lenge.. mannen kappet ledningen da han var ute og klippet hekken :hello2 jeg hang ut vinduet og klappet :P :P (første gang han tar den nye hekksaksen i bruk) :laughing025

Har sett Idol, spist alt for mye popcorn *buuuuurp* og irritert meg over dotten i øret :smiley-angry019 Anbefaler ingen å vente med å oppsøke lege til bihulebetennelsen har eglet på seg ørebetennels, stiv kjeve og vond nakke :p Lær av hun som aldri skal ta ting seriøst når det gjelder seg selv :dance018
God bedring!!! vet ikke mye om det andre, men vond nakke er IKKE godt!!

Back
Topp