Stille her...

Sommer2016

Forelsket i forumet
Føder alle her eller?

Regner med at jeg går over, men så kjedelig å ikke vite!

Mensmurringer og kynnere, men hvor er smertene som jeg lengter etter å oppleve :)

Hva gjør dere i ventetiden?

Ser bare på tv her da jeg ikke orker så mye annet :(

Håper på at jordmor vil strippe meg imorgen :)

Hehehe føler det samme. Kjeder meg utrolig mye.. 4 dager til termin. Håper han kommet snart, er temmelig lei

Jeg føder ikke :( akkurat nå føler jeg at han aldri kommer ut... Er "bare" 2 dager over termin,men føles som en hel evighet. Prøvd alle triksene i boken uten hell. Nå ligger jeg bare på sofaen og ser på serier ;) kapitulert :p

Det er jo alltid ganske stille her inne, da. Jeg har fortsatt fem dager til termin, og koser meg! Det er sååååå godt med permisjon!! :)

Lykke til for oss som er igjen! Håper det blir et mars-barn :)

Vært hos jordmor her, men ville ikke strippe meg da jeg ikke var moden. Æsj.

Sofaen neste ;)

Føder heller ikke enda. Krysser fingrene for at det blir et mars-barn, begynner å bli lei.
Prøver å gå litt turer og studere litt, ellers blir det litt sofa og serier her og ;)

41+1 her :( overtidskontroll på mandag, så om hun ikke kommer i løpet av helga må jeg nok belage meg på igangsetting.. Men det skal vel ikke være noe problem når jeg hadde ca. 3 cm åpning ved kontroll på sykehuset forleden dag?

Ble brått drittlei jeg også....Kjeder ræva av meg når alle er på fjellet og ski i det nydelige været. Kjedelig å føde etter påske å ikke ha mannen hjemme slik som nå når det er fri. Blir grusomt å stå opp klokken 7 dagen etter at jeg er hjemme fra sykehuset for å få de eldste på skolen osv...kjenner dette stresser meg veldig.

Back
Topp