Stille her!

Istid

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Marshmallows2021
Må si det har vært stille her de siste dagene. Ligger alle å føder eller ? :) Syntes det er vanskelig å finne på ting å gjøre om dagene...skikkelig lei altså!! vil føde nå!

Kjenner etter hver minste lille endring i kroppen her.. har hatt hele to kynnere denne helgen.. hurra!! ;-p men masse mensmurring.. men det har jeg hatt lenge.

Håper virkelig hun kommer til termin (neste helg) for nå får jeg ikke gjort annet enn å bare vente.. kan jo ikke dra noen steder i tilfelle det plutselig er i gang!

Jeg vil også få dette overstått nå! Lykke til!

Har så å si ingen tegn på at noe kommer til å skje snart..lite kynnere..:( Lykke til du også Krysser fingrene for at vi begge føder før/ på termin :)

Er klar for å føde jeg og!!! Hihi.. Både samboeren min og datteren vår på snart 5 har ferie også, og dagene går sååå seint når vi ikke kan dra på noen langturer ;) Forrige dagen lurte vi oss til til Hunderfossen, så jeg sjekket opp nr til føden og sykehuset på Lillehammer ;) Og i morgen har jeg lyst til å dra på hytta på Larkollen, så har sjekket opp nr til sykehuset i nærheten der og, hehe!! En uke til termin, og det kan jo drøye enda noen uker på overtid!! 

Back
Topp