Stille her på en torsdag

namba

Forumet er livet
Hæ? Ingen skravletråd? Hva sjer'a?

Jeg har vært på shopping med en venninne og storkoset meg. Nå er vi rimelig oppgitt over at Frida sover så lite på nettene, så i dag har nissen sendt henne kort i posten med oppmuntring om å sove i senga si om natten. I morges innrømmet hun nemlig at hun tisset seg ut i natt for å få oppmerksomhet! nissen lovet overraskelse til henne snart, og nå har han akkurat vært her medpakke, en klokke som jeg har scrappet, og den klokka viser når det er natt. Vi skal prøve å lære henne at hun må ligge helt til viseren ikke peker på natt lenger. Jeg håper det fungerer altså.

Jeg satt nettopp og tenkte at jeg skulle lage en tråd om at jeg sansynligvis ikke er den som har mistet piffen her inne for tiden.. det er stille... Jeg føler at jeg har så mye jeg kunne skrevet om, og så orker jeg ikke. Vi har ikke dårlige netter så jeg kan ikke skylde på det, men det har vært noen travle dager (eller uker) i det siste, og disse dagene etter dåp og gjester er overstått skulle vært brukt til å slappe av og lade opp batteriene igjen, men jeg har fått en gutt som skriker og skriker på dagtid, kun avløst av korte dupper og hyppige måltider. Jeg rekker aldri å gjøre det jeg har tenkt til og blir grinete og frustrert... håper han snart kan begynne å trives på gulvet!

Ja, gjør det Superberta.[:)]

Det høres tappende ut, lenemor. Jeg håper August slutter å gråte snart.

Vi har vert på mars09 treff på Jørpeland! Reist med ferje og greier![:D]

Har en mistanke om at Aslak har vondt i magen og ørene fortiden! For han nekter å sovne i kveld!![&:]

Jeg er innom å leser innimellom, men her og er det rimelig hektisk for tiden, jeg er ikke vant til å være "ute av huset" hver dag som om jeg er på jobb[8D] er kjempesliten om ettermiddagene, men stortrives!

Forresten namba, sorry jeg oppdaga NÅ at du har sendt meg pm for lenge siden, skal svare på den! jeg lover[:)]

I går var vi på ettårskontroll med lillemor, hun vokser og trives, men var ikke særlig fornøyd med vaksinene. Og som vanlig reagerer hun veldig på de så i dag har hun vært hjemme sammen med pappaen, med feber, suttring og alt som hører med. I tillegg har jeg de siste ukene hatt mistanke om at også hun har astma slik som søstra, og legen på helsestasjonen var enig med meg[:'(] (ikke alltid jeg liker å ha rett altså!) så da var det rett på fastlegekontoret og få medisiner til henne. Så egentlig er jeg bare fornøyd med å ha fått henne i behandling og at hun slapp å vente så lenge som søstra![&:]

I morgen er det ettårsdag her i huset, men vi tar feiringen på lørdag for hun er fortsatt slapp og vi orker ikke å stresse med feiringen, spesielt ikke nå som vi vet hva hun har å stri med.

Håper August finner roen på gulvet snart, det gjør dagene mye lettere, uten tvil.
Og så håper jeg Frida snart skjønner at egen seng er best! Snuppa her er glad i å snike seg inn til oss om natten, så vi har en avtale om at hvis klokka er etter 5 så er det greit[8D]

Det er i grunnen ganske dumt av hs å gi vaksinering dagen før bursdagen da, for de er jo gjerne i laber form et par dager etterpå. Det må jeg prøve å huske når den tid kommer her. Jeg håper astmaen gir seg for begge dine små, Mibah.

ORIGINAL: namba

Det er i grunnen ganske dumt av hs å gi vaksinering dagen før bursdagen da, for de er jo gjerne i laber form et par dager etterpå. Det må jeg prøve å huske når den tid kommer her. Jeg håper astmaen gir seg for begge dine små, Mibah.

Ja vi tenkte på det med vaksineringen, men egoistisk som jeg er ville jeg gjerne være med/ta henne til hs og legen selv siden jeg hadde mistanker om astmaen og da var det bare onsdager som passet... men regner med hun er i grei form til lørdagen da, håper i alle fall det for storesøster har vært å kjøpt inn ting til selskapet og har tydeligvis planlagt en hel masse! så det blir rosa og hvite servietter, ROSA lys, ole brumm kopper og tingeling fat, haha snakk om å blande det man kan[8D]

jeg er her inne.. men helt i koma for tida.. som regel så står pcen på, jeg svarer innimellom.. men julie nekter jo å sove... hun er rett og slett en unge som ikke vil sove, og sånn har hun vært mer el mindre siden hun ble født, verken dag eller natt.. så jeg er rett og slett tom!! ikke mer å hente for tida.. og i tillegg har vi hatt runde med omgangsysken her alle sammen, og m er en del ute å reiser med jobben..[&:] og jeg søker jobber...[&:][:)] men snart kommer det nok bedre tider.. men du superberta... du får følge i mitt og monica sitt fotspor da vi var sykmeldte.. vi hadde jo laaaaaange samtaler med oss selv her inne[:D][:D]

men snart er jeg nok tilbake.. og lover og skal skravle mye altså!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Det høres ut som om det er flere som sliter for tiden, om det er tid eller med krefter. Jeg har meg en nedtur selv også, men akkurat skravletråd altså, den gjør dagen bedre for meg.

Back
Topp