Stille her om dagen synes jeg...

SHS

Elsker forumet
Er alle ute i solen og koser seg eller har fok det veldig travelt :rolleyes:

Føler jeg strever litt med å rekke alt jeg har lyst til å rekke om dagen. Merker at babyen er mer våken og stadig vil sitte mer og mer på armen og fanget. Er jo kjempe koselig det da :) men får altså mindre tid til å gjøre unna husarbeid og slikt.

Jeg sliter med å få lest alt her inne og skrevet så mye. Vet ikke hvorfor... Hun er faktisk mindre krevende for tiden - sover litt mer i strekk liggende for seg selv og må ikke bæres like mye lengre (bank i bordet).

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det så opp og ned at når eg først kjem meg innpå er det mykje å lesa, og poff så kreve junior oppmerksomhet :P

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Mer krevende baby her i alle fall :p situps-kongen! Nekter å ligge ned, skal opp i verden og se! Flaks mamma har bolledeigmage som funker fett som trampoline :p også prøver jeg å få til husarbeid når han endelig sover! Men er nå innpå her rimelig ofte allikavel :)

Februar-14 mamma <3

Nå har jeg ammet henne i søvn i senga... Og blir liggende her da. Leser ofte her inne når hun ligger i armene mine og sover. Da får jeg liksom ikke gjort så mye annet. Hun har nesten ikke sovet i hele dag så da måtte det drastiske tiltak til. He he. Orka ikke gå ut og prøve å få henne til å sove i vogna.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Er mye ute er så fint vær så vi har kosa oss mye ute så sist uke va vi en tur i alta. Å en baby som vil ha mye oppmerksomhet så ser veldig lite på tv å ikke mye data å mobilbruk på meg :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Er så sliten og matt for tiden, så har ikke noe særlig positivt å dele...

Sent fra min LT26i via Tapatalk

Er så sliten og matt for tiden, så har ikke noe særlig positivt å dele...

Uffda :-( :-( :-( dårlig periode?

Uffda :-( :-( :-( dårlig periode?

Jepp.. Sambo har netopp hatt sin første uke i ny jobb, og de siste 14 dagene av den gamle jobben hans presset de han så sykt. Typ 12-15 timers arbeidsdag. Og jeg har et behov for avlastning! Er klar over at mange er alenemødre - kudos til dem, men jeg vil ikke gå på veggen for n'te gang...

Jepp.. Sambo har netopp hatt sin første uke i ny jobb, og de siste 14 dagene av den gamle jobben hans presset de han så sykt. Typ 12-15 timers arbeidsdag. Og jeg har et behov for avlastning! Er klar over at mange er alenemødre - kudos til dem, men jeg vil ikke gå på veggen for n'te gang...

Uff. Håper den nye jobben er bedre?
Har en her som jobber mye til tider. Men kan heldigvis rømme avgårde til foreldrene mine for avlastning. Hadde jeg vært alene med henne så hadde jeg flyttet hjem. Har blitt noen tårer her i gården. Får bare trøste seg med at det blir bedre...

Uff. Håper den nye jobben er bedre?
Har en her som jobber mye til tider. Men kan heldigvis rømme avgårde til foreldrene mine for avlastning. Hadde jeg vært alene med henne så hadde jeg flyttet hjem. Har blitt noen tårer her i gården. Får bare trøste seg med at det blir bedre...

Ja, selv om det ser håpløst ut, så blir det enklere og bedre etterhvert ;)

Back
Topp