Stille her nå

twinanne

Forumet er livet
Merker at klinikkene har tat ferie, det er are to som er under behandling nå såvidt jeg har fått med meg

Lykke til Sarah og SnartVårTur[:)]

Ja veldig stille her no. Men ut i august blir da liv her[:D][:D]

Litt stille her inne nå, men er nok pga ferie og feriestengte klinikker.
Blir nok mer liv her i aug. [:)]

håper at eg kan få lage litt liv her i kveld når eg kommer hjem.

har vært så mye trist her inne i det siste[:(]

stor klem til dere alle sammen fra meg

Ja er flink til å skravle jeg, dersom dere vil så kan dere se bilder av det jeg har tenkt til å hekle/strikke og det jeg snart er ferdig med. Bl.a. en dåpskjole med tilbehø står på progranmmet, men må bvite kjønn først. Håper jeg ikke får greie på feil kjønn før den blir født da[8D]

Og det er vel masse annet å snakke om også[:D]

Vi kan jo lage avis også, og en er redaktør og deler ut oppgaver, at en skriver for en dag og en annen for neste dag osv.......hva synes dere. Eller kanskje vi skal velge temaer selv og mede inn til readktøren for den uken, så ny redaktør neste uke eller noe i den duren.

Det er 2 ting som ikke ligger inne på Pcen min enda, må skannes inn. Det er et babyteppe til vognen med heklede hjerter i lilla, rosa, blå og gul og hovedfargen som binner hjertene sammen er hvit. En jakke og lue er snart ferdig, men det er til 6 mnd da,gukt og hvitt. Bilde kommer senere på dem

Men dette skal jeg hekle er :

Dåpskjole m/ våtter, sko, kyse og teppe:

Så er det Clownedres og den blå her i en nøytral farge, må vente med kjolene selvfølgelig, kan jo være at jeg ikke trenger dem og den siste der i en nøtral farge:

Så er det jo dette settet da med pute og teppe til, det likte jeg:

Dåpskjolen er 3-6 mnd og de andre klesplaggene er til 3 mnd, så her må man henge i [8D]

Obs var det noen som rakk å komme inn hit, var meningen å slette dette for jeg laget en ny tråd med dette i, ja har nok å gjøre ja, håper jeg rekker dette da og ikke går lei.

Dey får heller ligge to plasser, men dere kan komentere bildene i den andre tråden.

Eg er veldig klar for å prata om alt mulig eg[:)] Men da e ikkje mykje spennande som skjer her då. Alle i klassen er reist heim til sommarjobb og mannen min kommer ikkje heim før neste onsdag[&o] Då er det nesten 3 veker siden eg har sett han. Men då komme han og heim for godt[:)]

Om tre veker er det endelig sommarferie fra jobben og, så då e da "heim" til vestlandet[:D][:D] Glede meg i hel!!!

Hva skal dere i Kristiansand da, bort sett fra å kose dere da, regner med at dere skal det også[:)]

ORIGINAL: ElinR

i dag har vi bestilt hotell 2 netter i kristiansand[:)]

Så koslig då[:)] Ska dåke i dyreparken og besøka Julius og løveungane då?[;)] Eller andre planar for turen?

Vi skal også to netter til Kristaiansand.
Når skal dere?

ElinR da for dere kose dere skikkelig hørets deilig ut, den fine stranda har jeg nok gått glipp av gett[:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Når skal dere?

25.-27.juli[:)] dere da?

16-18 juli.
Gleder meg. Skal bare kose oss, også skal vi så klart i Dyreparken.

Dere får kose dere masse. [:)]

Når skal dere?

25.-27.juli[:)] dere da?

16-18 juli.
Gleder meg. Skal bare kose oss, også skal vi så klart i Dyreparken.

Dere får kose dere masse. [:)]

gleder meg jeg også, skal ta buss att og frem[:)] 3 timer hver vei[:)]

kos dere dere også, ikke lenge til for dere [:D]

Vi skal kjøre vi da.
Drar sammen med ett vennepar og deres sønn.
De skal på Kaptein Sabeltann show den ene kvelden, men
da får vi litt tid for oss selv. [;)]

ORIGINAL: Apple

Dyreparken er moro! Maaange år siden jeg var der, var sikkert rundt 10 år, men husker det fortsatt godt! Mange morsomme og flotte dyr! Gleder meg til å dra tilbake om et par år med tvillingene! [:)]

Vi for avtale et treff der da med de små[8D]

Jeg må bare si at jeg sitter omtrent på nåler og venter på oppdatering fra VilSåGjerne nå! Dette er nervepirrende altså!

Ja, huff tror ikke jeg klarer å legge meg før hun har oppdatert oss.
Veldig spent.

Jeg må bare si at jeg sitter omtrent på nåler og venter på oppdatering fra VilSåGjerne nå! Dette er nervepirrende altså!

samma her

Jeg håper det kommer en oppdatering i kveld da, skulle vel lagt meg tidlig etetrsomvi skal til Oslo og ha samtale om fosterdiagnostikk på Ullevål universitetssykehus i morgen, blodrøver blir det nok tatt også.

Så blir det vel en tur på riksen for ul og nakkefold måling[&:]

ORIGINAL: twinanne

Jeg håper det kommer en oppdatering i kveld da, skulle vel lagt meg tidlig etetrsomvi skal til Oslo og ha samtale om fosterdiagnostikk på Ullevål universitetssykehus i morgen, blodrøver blir det nok tatt også.

Så blir det vel en tur på riksen for ul og nakkefold måling[&:]

Lykke til i måro[:)]

Back
Topp