stille her jo

x1xlille_jenta87

Elsker forumet
har ikke folk tid til å være her mer? er jo så stille her jo [&o]
sitter alle på msn eller[:)] hehe ja ja.
dere som er her da: hva skal dere i dag?
jeg og thea marie skal ut og handle med søstrene mine vi [:)]
klem lille jenta

lykketil hos legen da toveli6, ja nå nærmer fødselen seg med storm skritt [:D]

jepp beta jeg har msn [:)]
[:)] koselig å bare kose seg med gullet sitt oxo da [:)]
uff brekt armen, høres ikke noe godt ut nei [&o] stakkar
men dere får ha forsatt en strålende dag da [:)] ( selv om sola ikke skinner`) [8D]

Ja, jammen er det stille her...Kos deg på bytur da lille-jenta. Blir sikkert koselig. Gullet ditt er jo sååå nydelig. Toveli: du må fortelle oss åssen det gikk hos legen idag da. Ikke lenge igjen nå... [;)]

Sånn er jeg og....Måååå innom noen ganger i løpet av dagen. Lykke til igjen...du er heldig som snart er ferdig med ventetiden. Jeg var hos legen igår og hørte hjertet til babyen slå. Helt fantastisk følelse [:)]

jeg skal på shopping i dag jeg [:D] må ha ny høstjakke.. men du skal nok se at typen trekker seg i siste lita og sier at han aldriiii har sagt at jeg skal få ny jakke.. da blir jeg grinete altså!

Vi får middagsgjester i kveld også.. det blir koselig da[:D]

ååå ja vet åssen det er ja. dagen er lizzom ikke den samme hvis jeg ikke får vært på babyverden minst en gang daglig [:D]
ååå gratulerer så mye med den lille spiren i magen synne 75 [:)]
hehe ja det er helt fantastisk å høre det lille hjertet banke [:)]
klem lille jenta [:)]

hei hei[:)]
go morgen , jeg er her også jeg vettu... må jo innom flere ganger, må se om det skjer no vettu[:D]

i dag skal jeg få besøk av lillesøstra mi som bor i hamar, hu er åtte år så det blir jo koselig da[:)]

takk for det....er 3.5 mnd på vei så jeg har jo kommet over den værste kneika. he he ( med trøtthet osv) Gleder meg veldig. Har ei jente på snart 3 fra før. Er liksom litt rart at veslejenta mi skal bli storesøster.... [:)] Ha en fortsatt fin dag. klem!

mornings[:)]

minn mann sover enda, og eg sitt her i morgenkåpa.

idag skal me få ryddet ein del, satt på plass ting etter at me endelig er ferdige med oppussinga. må leve meg eit bord i feil farge, og eit vitrineskap med kun ei glassdør i 3 uker! forbanna skeidar( sjetten) altså! [>:] eit tips..dei har enormt med klager, så unngå å handle der dere som er herfrå..

Back
Topp