Stille her i kveld

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Hva driver dere med i kveld damer? :D

Vi har vært ute på shoppingsenteret i dag... Herremin skulle tru jeg har løpt maraton jo x) sliten.no

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ligger på sofaen med dyne på.. Kikker litt på tv, og sniker litt her inne. Men jeg har ikke orket å skrive så mye. Litt slapp i dag ja :p

Hva har du shoppet?

Vært hos søsteren min på grøt, nå sitte guttane me hver sin iPad å kose seg me is :) mammen landa litt i sofaen før eg må legga på sengkler t ungane, å laga pizza t mannen komme hjem frå kurs kl 7 :) glede meg t kveld me mannen i kveld :) heldigvis kom han hjem :)

Ingenting..! Ligger på sofaen og kjeder meg.. På 4.uka nå.. Litt lei kan man si..! :-( Er i tillegg dårligere igjen etter noen gode dager.. Kjipt!

Vi har vært på besøk hos en venninne, og nå sløver lillemor og jeg på sofaen med hennes yndlingsfilm for tiden, Hook.

Ligger som et slakt på sofaen og venter på å få "lov" til å legge meg. Hatt tre tøffe dager etter ei uke med pusterom.... Kjenner hodet er klar for mer action men ikke kroppen, krysser fingrene for at det er en magisk grense når man passerer 12 uker ;) ha en flott helg jenter

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Nettopp kommet hjem fra kjøpesenteret hvor mannen skulle ha jakke. UTROLIG sliten, og konstant kvalm. Frister ikke med middag! Hadde også litt blod i utfolden da jeg var på toalettet rett etter vi kom hjem, så det gjør meg selvfølgelig litt redd. Til tross for at alt så fint ut på UL sist onsdag etter at jeg hadde blødd søndag som var og :-)

Jeg ligger på sofaen med dyne på.. Kikker litt på tv, og sniker litt her inne. Men jeg har ikke orket å skrive så mye. Litt slapp i dag ja :p

Hva har du shoppet?

Det verste er at jeg ikke har shoppa noen ting haha :P
Var med mannen for å møte et vennepar av oss, men så kom kun mannen og ikke kona hans. Endte med at jeg så på de spille billjard, greit nok det altså, men nå er jeg kake..

Ligger også som et slakt på sofaen. Har vært på shopping i dag vi også, og nå skal straks barna i seng. Det blir godt når roen senker seg i stuen... Mannen kan kose seg med et glass rødt, mens jeg drikker eplejuice og spiser mandariner. Eneste som funker mot kvalmen :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg er på Kragerø spa hotell og koser meg glugg ihjel med kjærsten. Er her i forbindelse med møter, men blir tid tid avslapping og hygge også :) utslitt etter en intensiv helg, men akk så fornøyd. Håper dere andre fine jenter får hvilt dere på soffa og andre steder dere kan slenge bena høyt.

Back
Topp